نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 09:52

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی: کار کلیشه‌ای انجام نمی‌دهیم، همراه فرماندار هستیم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه به دنبال کار کلیشه‌ای نیستیم و کارها را با نگرش بلند مدت پیش می‌بریم، گفت: مسئولیت شهر تبریز مطمئنا با فرماندار تبریز است و ما در خصوص پیگیری کاستی‌های موجود با فرمانداری تبریز همراه خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مرتضی مینویی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی صبح امروز در کارگروه امداد و نجات و آموزش استان آذربایجان‌شرقی
با تصدیق گلایه‌های فرماندار تبریز در خصوص برخی دستگاه‌ها اجرایی از جمله شهرداری تبریز اظهار کرد: مسئولیت شهر تبریز مطمئنا با فرماندار تبریز است و ما در خصوص پیگیری کاستی‌های موجود با فرمانداری تبریز همراه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه به دنبال کار کلیشه‌ای نیستیم و کارها را با نگرش بلند مدت پیش می‌بریم، گفت: در بحث دستورالعمل رویین تن سازی ایران کارخانجات بیش از صد کارگر را احصا کرده ایم

 مینویی ادامه داد: در آینده نزدیک با همکاری اورژانس و هلال احمر پرسنل آنها را آموزش خواهیم داد تا در مواقع بحران‌ی بازوهای توانمند شهرک‌های صنعتی در مدیریت بحران باشند.

مدیرکل مدیریت بحران با تاکید بر اهمیت تهیه و تدوین اطلس مخاطرات برای همه شهرستان‌ها گفت: شهر مراغه به صورت پایلوت جهت تهیه و تدوین اطلس مخابرات با رویکرد تولید اپلیکیشن آنلاین و آفلاین با همکاری دانشگاه مراغه انتخاب شده است.

مدیر کل مدیریت بحران هدف از اجرای مانور را مشخص کردن نقاط ضعف و جبران آنها عنوان کرده و افزود: از همکاری و همراهی دستگاه‌های امدادرسان در طول تصدی ودیریت بحران تشکر می کنم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615069

مهمترین اخبار ایران و جهان: