نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 17:29

4 ویژگی بسیجیان به روایت مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج

حجت الاسلام علی رضایی ضمن تشریح ویژگی‌های بسیجیان تاکید کرد: بسیجیان از ملامت دیگران‌ ناراحت نمی‌شوند و همواره بر راهی که در راه کمک به‌ ارتقای کارآمدی نظام و مردم انتخاب کردند، استوار هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، عصر امروز (چهارشنبه 8 آذرماه) در هشتمین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به بسیجیان سراسر کشور، گفت: حضرت امام خمینی(ره) از یک آیه قرآن درباره خصوصیات بسیجیان سخن گفته اند.

وی افزود: حضرت امام (ره) درآیه 54 سوره مائده، چهار خصوصیت برای بسیجیان بیان کرده اند؛ اول اینکه آنها خداوند را دوست دارند و خداوند نیز آنها را دوست دارد. 

حجت الاسلام رضایی در ادامه عنوان کرد: آنها در برابر مظلومان و محرومان دنیا سر به زیر و در برابر استکبار سینه سپر کرده اند. 

وی انجام با اخلاص تمامی کارها را سومین خصوصیت بسیجیان دانست و گفت: آنها تمام جهانشان برای خداوند بوده و تمامی کارها و اعمالشان را با اخلاص و به دور از خودنمایی انجام می‌دهند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: چهارمین خصوصیت بسیجیان این است که از هیچ ملامت گری نگران و ترسان نیستند و همواره امید آنها به خداوند متعال است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588769

مهمترین اخبار ایران و جهان: