نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 00:02

اظهارات معاون فرودگاه گرگان در خصوص تاخیر پرواز گرگان به تهران

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه بین‌المللی گرگان نقص فنی و لزوم رعایت الزامات ایمنی را دلیل تاخیر چند ساعته پرواز گرگان - تهران و سرگردانی مسافران در این فرودگاه عنوان کرد.

عبدالخلیل صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره علت تاخیر چند ساعته پرواز گرگان- تهران و سرگردانی مسافران در این فرودگاه اظهارکرد: نقص فنی و لزوم رعایت الزامات ایمنی علت اصلی تاخیر در پرواز گرگان به تهران است که البته این موضوع از طریق پیامک به اطلاع مسافران رسانده شده است.

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه بین‌المللی گرگان گفت: این پرواز قرار بود ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از تهران حرکت کند و پس از ورود به گرگان حدود ساعت ۱۱ عازم اکتائو شود که متاسفانه‌ به‌ دلایلی که گفته شد این پرواز در ساعت مقرر انجام نشد.

وی افزود: پروازی که قرار بود ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از تهران به مقصد گرگان انجام شود ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه امشب انجام شد و ساعت ۲۲ وارد گرگان شد. در حال حاضر مسافران پرواز گرگان به اکتائو در حال انجام اقدامات قبل از پرواز هستند.

صادقی اضافه کرد: این پرواز ساعت حدود ۴ صبح از اکتائو به گرگان انجام می‌شود و پس از آن نیز پرواز گرگان به مقصد تهران انجام خواهد شد. 

وی ضمن عذرخواهی بابت تاخیر چندساعته در پرواز‌های امروز فرودگاه گرگان گفت: با توجه به تاخیر بیش از دو ساعت، درصورت لغو سفر از سوی مسافران، شرکت هواپیمایی موظف است وجه بلیط را به‌ طور کامل به مسافران مسترد کند.

گفتنی است تاخیر چند ساعته در پرواز گرگان به تهران که قرار بود ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز انجام شود باعث سرگردانی مسافران در ترمینال فرودگاه شد. علاوه بر این معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز دستور بررسی فوری این موضوع را صادر کرد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1407425

مهمترین اخبار ایران و جهان: