نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 19:18

تجهیز ۱۳ روستای بخش میانولایت تایباد به سامانه پایش تصویری

بخشدار میانولایت تایباد گفت: تعداد ۱۳ روستای این بخش به سامانه پایش تصویری و دوربین مداربسته در ورودی و خروجی ها مجهز شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، کاظم رستمی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۱۳ روستای بخش میانولایت تایباد به سامانه پایش تصویری و دوربین مداربسته مجهز شده اند که در مجموع برای آنها مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار از محل دهیاری ها هزینه شده است.

بخشدار میانولایت تایباد افزود: این سامانه تصویری در ورودی و خروج روستاها با هدف کنترل ترددها، ثبت سرعت، آسیب شناسی و افزایش ضریب امنیت نصب و راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این ۱۳ روستا شامل حسینی، جوزقان، خیرآباد، پلبند، بهلول آباد، چهاربرجی، پساوه، سمنگان، کهجه، شیزن، سوران، استای و سرخسرا هستند.

رستمی بیان کرد: تفاهمنامه ساخت جاده مشهدریزه به روستای پلبند به طول ۱۲ کیلومتر، میان بخشداری و اداره راهداری تایباد به امضا رسیده که با ساخت این جاده، مسیر دسترسی مردم این روستا و روستای همجوار آن، یعنی بهلول آباد، به مرکز بخش میانولایت کوتاهتر می شود.

بخشدار میانولایت تایباد تصریح کرد: پلبند یکی از روستاهای پرجمعیت شهرستان است که برای تکمیل جاده مواصلاتی آن به مشهدریزه ۸۲۳ تن قیر رایگان توسط نماینده مردم در مجلس و ناحیه مقاومت بسیج جذب خواهد شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: هزینه این پروژه جاده سازی را خیرین مشهدریزه ای و پلبندی متقبل شده اند و به صورت نصف-نصف انجام خواهد شد.

بخشدار میانولایت تایباد خاطرنشان کرد: در تمامی روستای بخش میانولایت به دنبال اجرای طرح هادی روستایی، عملیات جدول گذاری و تسطیح معابر درحال انجام و همچنین ۴۰ هزار تن قیر تهاتری جهت آسفالت ۶ روستا جذب شده است.

بخش ۴۰ هزار نفری میانولایت تایباد به مرکزیت شهر مشهدریزه، دارای ۱۷ روستا شامل چهاربرجی، پلبند، خیرآباد، بهلول آباد، سوران، حسینی، استای، شیزن، کهجه، جوزقان، سمنگان، سرخسرا، بیدک، شادی، پساوه، قادرآباد و خیابان است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1438825

مهمترین اخبار ایران و جهان: