نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 09:26

بررسی 12 شکایت از واحدهای تولید غذا و دارو در چهارمحال و بختیاری

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۸۹۱ مورد بازرسی توسط کارشناسان صورت گرفته است، گفت: تعداد ۱۲ مورد شکایت از واحد‌های تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۲ مورد منجر به معرفی واحد متخلف به مراجع قضایی شد.

ابراهیم داوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه ۸۰ کارخانه، ۹۴ کارگاه مواد خوراکی و آشامیدنی و ۲۱ واحد تولید فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی در سطح استان فعالیت می‌کنند، گفت: در سه ماهه نخست امسال ۸۹۱ مورد بازدید و بازرسی توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو در استان صورت گرفته است، در این بازه زمانی ۷۷ نمونه از محصولات این واحدها تهیه و به آزمایشگاه ارسال شده است.

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ یا شماره ۰۳۸۳۳۳۳۸۱۸ و یا با مراجعه حضوری به معاونت غذا و دارو اعلام کنند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۲ مورد شکایت از واحد‌های تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفته است که از این تعداد ۲ مورد منجر به معرفی واحد متخلف به مراجع قضایی شده‌اند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1426325

مهمترین اخبار ایران و جهان: