نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 09:54

فضاسازی و نصب پرچم های عزا در طول مسیر زوار حسینی

شهردار ایلام گفت: کار فضاسازی و نصب پرچم های عزا در طول مسیر، در حال انجام است و با نزدیک شدن به ایام اربعین با شتاب بیشتری انجام می شود.

افشین مظفری شهردار ایلام صبح دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: خوشبختانه در مدیریت آنچه در اربعین به شهرداری واگذار شده، سرعت عمل داشته ایم و تمام پروژه ها و یا وظایفی که بر عهده شهرداری ایلام گذاشته شده است به نحو احسن در بازه زمانی مشخص تکمیل و یا در آستانه بهره برداری قرار دارند. 

وی افزود: همچنین شهرداری ایلام در حال احداث دو ایستگاه بزرگ صلواتی در مسیرهای رفت و برگشت زائرین اربعین در کمربندی شرقی است که هر کدام متشکل از چندین غرفه با امکانات رفاهی و بهداشتی خواهند بود که عملیات اجرایی آن آغاز شده است. 

سرپرست شهرداری ایلام تصریح کرد: امسال برای اولین بار است که حوزه اختیارات شهرداری ایلام در اربعین علاوه بر گستره ژئوپولتیکی خود، از مرکز استان تا مرز مهران و در طول مسیر آن تعریف شده است که این وظیفه ما را دو چندان مهم کرده که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی و فعال کردن تیم های اجرایی و نظارتی توانستیم پروژه های زیرساختی و رفاهی از جمله بیش از ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و همچنین تسهیل در امورات مربوط به حمل و نقل و بار و مسافر را تکمیل و یا سرعت بخشیم.

مظفری اظهار داشت: کار فضاسازی و نصب پرچم های عزا و پارچه نوشته در طول مسیر در حال انجام و هرچه به ایام اربعین نزدیک و روند تردد زوار افزون می شود، موضوع فضاسازی در طول مسیر متراکم تر و با شتاب بیشتری انجام می گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در ماه محرم ١٥ هزار و ٣٠٠ قطعه پرچم در ابعاد مختلف به مناسبت ماه محرم و صفر در معابر عمومی شهر ایلام نصب شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1441269

مهمترین اخبار ایران و جهان: