نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 16:58

کینه خانوادگی ۲ تبعه بیگانه منجر به قتل شد

مرودشت - فرمانده انتظامی مرودشت گفت: کینه خانوادگی میان دو تبعه بیگانه موجب ارتکاب قتل در شهرستان مرودشت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرشید زینلی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع قتل مردی ۴۸ ساله از اتباع بیگانه در بیست و پنجم خردادماه سال جاری در یکی از روستاهای این شهرستان و متواری شدن قاتل، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که جوانی ۲۸ ساله از اتباع بیگانه با سلاح سرد مقتول را به قتل رسانده و به سمت استان خراسان رضوی متواری شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: در کمتر از ۴۰ روز تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس با اخذ نیابت قضائی به «تایباد» اعزام و مطلع شدند که متهم به دلیل ورود غیرمجاز و تحصیل مال مسروقه در زندان آن شهرستان بازداشت است.

سرهنگ زینلی ادامه داد: متهم از زندان تحویل و با تدابیر امنیتی به شهرستان مرودشت اعزام و در بازجویی اولیه اقرار کرد چند سال قبل در کشور خود که یکی از کشورهای همسایه است با مقتول اختلاف خانوادگی داشتم و پس از بررسی مطلع شدم در ایران می‌باشد و من وارد ایران شدم و با تهیه سلاح سرد او را به قتل رساندم و در اطراف یکی از روستاهای مرودشت آن را دفن کردم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، افزود: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرایم این چنینی جلوگیری کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1395569

مهمترین اخبار ایران و جهان: