نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 12:04

/اجمالی/ اینجا همدان، روز جشن انقلاب/ از شعار با لهجه همدانی تا خط و نشان برای منافقین

اینجا همدان، درست در یک صبح مایل به ظهر، همه در خیابان دوش به دوش هم گام اقتدار بر می‌دارند. مشترک گرامی دقت کن همه به خیابان آمدند بی اعتنا به رد سرما و یخ و یخبندان و بی اعتنا به حرف و حدیث این و آن. آمدند تا بگویند شرق و غرب چه کاره است؟

خبرگزاری فارس-همدان، اینجا همدان، درست در یک صبح مایل به ظهر، همه در خیابان دوش به دوش هم گام اقتدار بر می‌دارند. مشترک گرامی دقت کن همه به خیابان آمدند بی اعتنا به رد سرما و یخ و یخبندان و بی اعتنا به حرف و حدیث این و آن. آمدند تا بگویند شرق و غرب چه کاره است؟

همه آمدند از دخترکان تا پسران، از کوچک و بزرگ تا پیر و جوان، مشترک گرامی راستش یک همدان آمدند و شعار می‌دهند و شادی می‌کنند و مشت به آسمان می‌نشانند.

جای تمام مشترکان گرامی که امروز را یعنی قول و قرار ۴۴ ساله را نشانه رفته بودند حسابی خالی است، از تفاوت این تولد تا تولدهای دیگر، از شیرینی خوران و سرودخوانی، از گروه های ورزشی به پا کار و فعال و از اتوبوس کتاب و کتابخوانی جا ماندند.

اما امروز به روایت یک خبرنگار که دمی این سو و دمی آن سو یک جا بند نمی‌شود و هر آنچه در زیباترین روز ایران نقش می‌بندد را یک جا در یک نفس در یاد جا می‌دهد.

بخوانید، خود این حدیث مفصل را .. .

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032825

مهمترین اخبار ایران و جهان: