نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:03

حضور با بصیرت مردم مشتی بر دهان سردمداران استکبار بود

فرمانده انتظامی استان البرز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با تبریک این روز بزرگ به البرز نشینان، گفت: از شب گذشته تمام امکانات پلیس البرز برای برگزاری پرشور مراسم بسیج شدند تا شهروندان بدون هیچ گونه دغدغه ای در جشن پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شهر کرج،  ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با تلاش همکارانم، کلیه تمهیدات ترافیکی و امنیتی برای برگزاری و حضور پرشور مردم از شب گذشته اجرا شد تا شهروندان بدون کوچکترین دغدغه جشن چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی را در سراسر استان البرز برگزار کنند.

وی افزود: بحمدالله علی رغم ایجاد جنگ ترکیبی از سوی رسانه‌های معاند، حضور سرتاسر بصیرت مردم استان البرز در صحنه، بار دیگر مشت محکمی بر دهان سردمداران استکبارجهانی وارد کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در استان البرز، خاطرنشان کرد: مردم قدرشناس و بصیر استان البرز لایق بهترین ها هستند،  از این رو بنده و همکارانم در مجموعه فرماندهی انتظامی استان البرز با تلاش  شبانه روزی سعی خواهیم کرد تا امنیت و آسایش مردم نسبت به گذشته به مراتب ارتقاء یابد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033369

مهمترین اخبار ایران و جهان: