نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 18:45

«حرف و صحبت» علاج‌بخش دغدغه های حوزه فرهنگ نیست

گرگان- نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با تاکید بر پیگیری تحقق حداکثری مصوبات شورای فرهنگ، گفت: حرف و صحبت علاج‌بخش دغدغه های حوزه فرهنگ نیست.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله سید کاظم نورمفیدی عصر شنبه در ششمین و آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گلستان اظهارکرد: با حرف و صبحت کاری از پیش نمی‌رود و هیچ علاجی برای چالش‌های فرهنگ رقم نمی‌خورد و باید در میدان عمل باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: باید جایگاه شورای فرهنگ عمومی و شورای امر به معروف و نهی از منکر در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها طبق قانون مشخص شود.

نورمفیدی با اشاره به برخی از اقدام‌ها و همچنین انتظارهای مردم از مسئولان، گفت: اگر زندگی مردم رو به راه باشد خرسندی ایجاد می‌کند و ما نمود آن را در فرهنگ عمومی جامعه بی شک شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه ضمن اشاره به فقدان یک فضای مناسب برای اوقات فراغت بانوان، گفت: ارائه یک مدل مؤثر برای اداره پارک جنگلی النگدره ضمن پرهیز از رفتارهای سلبی ضرورت دارد.

غلامرضا منتظری گفت: لازم است گزارش دهی مستمر شوراهای شهرستان‌ها از دستورات و مصوبات و اجرایات، در دستور کار شورا برای سال آینده قرار بگیرد.

گفتنی است، در این جلسه اعضا ضمن صحبت و تبادل نظر درباره طرح‌ها و برنامه‌های مطرح شده در جلسه، درباره موضوعات و مصوبات جلسات پیشینی همچون نام گذاری معبر و میدانی به نام حکیم نظامی، پخش اذان با صدای خوش در خیابان ولی عصر (عج) و معابر شهرستان گرگان، تولیدمحتوا و تبریک عید و رمضان به عموم مردم مباحثی را مطرح و به بحث و تبادل نظر نشستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1099369

مهمترین اخبار ایران و جهان: