نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 20:50

زمینه افزایش رضایت مسافران نوروزی در شوش فراهم شود

شوش- سرپرست فرمانداری شوش بر لزوم آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در تعطیلات نوروزی تاکید کرد و گفت: زمینه افزایش رضایت مسافران نوروزی در شوش فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عیدانی ظهر امروز سه شنبه در نشست ستاد تسهیل سفرهای نوروزی شهرستان شوش با بر شمردن داشته‌ها و ظرفیت‌های متعدد طبیعی، فرهنگی و تاریخی برای مسافران اظهار کرد: تلاش برای افزایش تمایل به ماندگاری و سکونت گردشگران در محدوده شهری، می‌تواند نتایج مثبتی را در تقویت اقتصاد خانوارها داشته باشد.

وی با اشاره بر اینکه مدیران زمینه افزایش میزان رضایت مسافران نوروزی در شوش را فراهم کنند، افزود: برنامه‌ریزی‌ها به منظور معرفی شایسته شوش و دستیابی به نتایج مثبت اقتصادی در بستر گردشگری و زیارتی در دستور کار متولیان امر باشد.

عیدانی بر لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای برنامه‌ریزی و خدمات رسانی در ایام نوروز تاکید کرد و افزود: اتخاذ تدابیر لازم برای تبدیل نوروز به یک خاطره ماندگار در اذهان مسافران و شهروندان توسط دستگاه‌ها ضرورت دارد.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای کنترل و هدایت ترافیک ایام نوروزی، تأمین و توزیع صحیح اقلام خوراکی، جلوگیری از بروز اختلال در ارائه سرویس‌های درمانی و بهداشتی، بهسازی مسیرهای پر تردد مسافران و آشکار سازی علائم راهنمایی و نظارت بیشتر بر عملکرد دستگاه دولتی و خصوصی خدمات رسان ضرورت دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1093269

مهمترین اخبار ایران و جهان: