نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 11:22

ارتش ایران امروز در دنیا می‌درخشد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: ارتش ایران اسلامی امروز چون خورشیدی در دنیا می‌درخشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرماندهان، مسئولین و کارکنان یگان‌های ارتش در کرمانشاه امروز به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه دیدار داشتند.

آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ضمن تجلیل از برنامه‌های وحدت بخش و امنیت آفرین ارتش تجلیل شد، با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: آن چه سبب شده ارتش ما در جهان سرآمد باشد و شجره طیبه نام گیرد همان مکتبی بودن ارتش است و تقوایی که در بدنه ارتش و فرماندهان وجود دارد.

وی ادامه داد: امام راحل در اوایل انقلاب فرمود «ما می‌توانیم» و همین فرمایش امام سبب روحیه مضاعف در نیروهای نظامی و انتظامی شده، لذا امروز به برکت خون شهدا و برنامه‌ریزی فرماندهان و مسؤولان امروز قدرت مطلق منطقه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: باید بدانیم در گذشته چه بودیم و الان چه هستیم قبلا بدون اذن آمریکا قدرت باز کردن یک پیچ هواپیما را نداشتیم، ولی امروز فرمانده آسمان و زمین و دریا هستیم و این از اقتدار بلند ارتش است.

وی پیرامون اهمیت حضور آگاهانه ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی، تأکید کرد: امروز باید بیشتر از گذشته آگاه باشیم و دقت کنیم چه نکاتی را امامین انقلاب می‌فرمایند دقیقا بر همان محورها حرکت و برنامه‌ریزی کنیم زیرا این کار باعث اقتدار و عزت کشور و خود ما می‌شود.

امام جمعه کرمانشاه یاد آور شد: به رغم مشکلات، گرانی و بیکاری جوانان که بعضا نتیجه بی تدبیری برخی دست‌اندرکاران است، اما کشوری مستقل، پایدار، قدرتمند و امن داریم و این از اقتدار نیروهای مسلح است.

آیت‌الله علما گفت: امروز فرمانده معظم کل قوا که مقام معظم رهبری  هستند با تفسیر درست اسلام و رهبری بی‌بدیل باعث مدیریت ارزشمند کشور و نیروهای مسلح شده است و این در دنیا بی‌نظیر است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1155169

مهمترین اخبار ایران و جهان: