نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 15:35

مسئولان با تلاش بیشتر بر بازار کالاهای اساسی نظارت کنند

سنندج - امام جمعه سنندج گفت: نوسان قیمت کالاهای اساسی موجب بروز مشکلات معیشتی برای مردم شده است لذا انتظار می رود که مسئولان تلاش بیشتری بر نظارت بر بازار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با اشاره به سفر روز گذشته رئیس قوه قضائیه به کردستان اظهار کرد: امیدواریم این سفر موجب کاهش دغدغه‌های مردم در حوزه مباحث قضائی شود.

وی افزود: مصوبات و تصمیمات قابل توجهی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه در سنندج گرفته شد که امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد عملیاتی شدن این مصوبات باشیم.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با انتقاد از ضعف در نظارت بر بازار کالاهای اساسی توسط دستگاه‌های متولی امر اظهار کرد: باید نظارت بر بازار کالاهای اساسی تقویت شود.

ماموستا رستمی افزود: نوسان در قیمت کالاهای اساسی موجب بروز مشکلات معیشتی برای خانواده‌ها شده است و رفع این مشکل به دغدغه‌ای اصلی برای مردم تبدیل شده است.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته از خدمات و تلاش‌های اصحاب رسانه در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه و مطالبه گری دغدغه‌های مردمی تقدیر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1190325

مهمترین اخبار ایران و جهان: