نیوز سیتی!
03 اردیبهشت 1402 - 20:29

دربی خیلی تاکتیکی و فنی بود/ هر چقدر خدا را شکر کنیم کم است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با استقلال خیلی تاکتیکی و فنی بود و در مسابقه ای که می توانست مساوی باشد برنده شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در حساس‌ترین دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که سرخپوشان با تک گل عیسی آل کثیر (۵۰) به پیروزی رسیدند و با ۵۷ امتیاز به صدر جدول صعود کردند.

وحید امیری بعد از این بازی در جمع خبرنگاران گفت: هرچقدر خدا را شکر کنیم کم است. بازی خاص و پرفشاری بود ولی خدا کمک کرد در مسابقه‌ای که می‌توانست مساوی باشد، برنده شدیم.

وی تاکید کرد: یک هفته برای این بازی با انگیزه‌های متفاوت تلاش کردیم و زحمت کشیدیم. احساس کردیم این بازی برای قهرمانی خیلی مهم است. در مسابقه‌ای که خیلی تاکتیکی و فنی بود و دو تیم شناخت خیلی خوبی از هم داشتند، برنده شدیم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص استقلال هفته گذشته تیم هوادار را با ۶ گل شکست داده بود و احساس می‌شد دست بالا را دارد، گفت: استقلال تیم خوبی است. نمی‌توانیم این را کتمان کنیم. با نتایج هفته‌های گذشته می‌دانستیم ممکن است ما را دقایقی تحت فشار بگذارد ولی خدا را شکر مدیریت کردیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1165825

مهمترین اخبار ایران و جهان: