نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 20:48

وحدت و همدلی بالایی در شهرستان دیر وجود دارد

بوشهر- فرمانده سابق سپاه شهرستان دیر گفت: در شهرستان دیر وحدت و همدلی بسیار بالایی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر، اظهار داشت: شهرستان دیر دیار سرداران شهید خالدی و بردستانی و ۱۱۷ شهید والامقام و ۱۳ شهید خوشنام است.

فرمانده سابق سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر افزود: برای من افتخار بزرگی بود که در سپاهی که مزین به نام سیدالشهدا بود و در کنار مردمی انقلابی و مؤمن و متدین که دلشان به وسعت دریای خلیج فارس بوده و هست، خدمتگزاری کردم.

وی با بیان اینکه ۴۴ ماه افتخار خدمتگزاری در این شهرستان داشتم، بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی و شیوع ویروس منحوس کرونا از اتفاقات تلخ این دوران بوده است.

سلیمانی گفت: بسیجیان و سپاه شهرستان دیر در ایام شیوع کرونا بیکار نبودند و در زمینه گندزدایی و ضدعفونی معابر و راه اندازی کارگاه‌های تولید دستکش و ماسک و کمک‌های مومنانه خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه مشخص شدن هویت شهید علی بابایی از خاطرات خوش من در دوران مسئولیت فرماندهی سپاه شهرستان دیر بود، خاطرنشان کرد: در شهرستان دیر وحدت و همدلی بسیار بالایی وجود دارد.

فرمانده سابق سپاه شهرستان دیر با اعلام اینکه در این سال‌ها با کمک همکاران تلاش کردیم آنچه وظیفه بود انجام دهیم، ابراز داشت: در این مدت ۷۰ واحد مسکونی کمیته امداد و بهزیستی احداث و بیش از ۶۰ سری جهیزیه برای نوعروسان تهیه شد.

وی با بیان اینکه سپاه خدمات اجتماعی خوبی به بسیجیان و مردم ولایت مدار شهرستان دیر ارائه شده است، افزود: همچنین در بحث مهندسی نیز کارهای عمرانی بزرگی با اعتبار بیش از هشت میلیارد تومان در زمینه احداث و تکمیل پایگاه‌های مقاومت، پروژه تجاری مسکونی امام محمدباقر (ع)، آغاز احداث خانه‌های سازمانی سپاه، آسفالت، محوطه سازی و بهسازی راه‌های روستایی انجام شده است.

سلیمانی با اشاره به حضور فعال بسیجیان در کنار نیروهای انتظامی و امنیتی برای تأمین امنیت در شهرستان، یادآور شد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته شاهد ایجاد امنیت پایداری در شهرستان دیر هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1138725

مهمترین اخبار ایران و جهان: