نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 19:39

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز آغاز شده و تا ساعت ۶صبح روز شنبه ۲۱ مرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان اجرا می‌شود.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه استان مازندران درباره وضعیت تردد خودروها در محورهای شمال  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی جاده‌های شمال به‌صورت روان گزارش شده است.

وی افزود: معمولا روزهای چهارشنبه شاهد افزایش ورودی در جاده‌های شمال هستیم که طی ساعات پایانی روز از حجم ببشتری برخوردار خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از امروز در جاده‌های شمال، بیان کرد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶صبح روز شنبه ۲۱ مرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان اجرا می‌شود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها در محور هراز کماکان ممنوع است، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶صبح تا ۲۴ روز روزهای پنج‌پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۲۰ مرداد ماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه می‌شود‌.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و بااعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای محدودیت‌های ترافیکی منوط به افزایش حجم ترددها است، خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، ضرورت دارد هشدارها را جدی بگیرند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434570

مهمترین اخبار ایران و جهان: