نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 10:38

مستند ستاره سینمای اکشن هالیوود در جشنواره فیلم تورنتو اکران می‌شود

جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو مستند "sly" که به زندگی سیلوستر استالونه ستاره سینمای اکشن هالیوود اختصاص دارد را در شب اختتامیه‌اش پخش می‌کند.

به گزارش تسنیم به نقل از اسکرین‌دیلی، مستند جدید نتفلیکس با عنوان "sly" در تاریخ 16 سپتامبر و در پایان چهل و هشتمین دوره از جشنواره فیلم تورنتو که از 7 تا 17 سپتامبر برگزار می‌شود، نخستین نمایش جهانی خود را پشت سر خواهد گذاشت. 

این مستند به کارگردانی تام زیمنی، زندگی اولیه استالونه در شهر نیویورک، سفر شخصی‌ و حرفه‌ سینمایی‌اش را روایت می‌کند که با فیلم راکی، برنده جایزه اسکار بهترین فیلم در سال 1976 شد. 

از دیگر فیلم‌های استالونه می‌توان به دنباله‌های راکی، فیلم‌های رمبو، مرد ویرانگر، صخره‌نورد، سرزمین پلیس، نقشه فرار، بی‌مصرف‌ها و کرید اشاره کرد که در سال 2016 نامزدی جایزه اسکار را برایش به ارمغان آورد. او هم‌اکنون نیز در سریال پادشاه تالسا بازی می‌کند.

مستند "sly" به  تهیه‌کنندگی بردن پسگود، بیل زنکر، سم دلکانتو، جان بیر، تام فورمن، جنی دالی و استالونه تولید می‌شود.

کامرون بیلی، مدیر جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو درباره اکران این فیلم مستند در شب پایانی چهل و هشتمین دوره از این رویداد سینمایی گفت: ماجرای استالونه، داستان استقامت، پیروزی و ردپای پاک‌نشدنی او در دنیای سینما است. ما بسیار مفتخریم که این مستند را به عنوان فیلم شب پایانی‌مان  با مخاطبان جشنواره تورنتو به اشتراک بگذاریم.

مستند "sly" با تجلیل از میراث استالونه، مخاطبان را به سفری صمیمی در زندگی این بازیگر دعوت می‌کند و کاوشی غیرمنتظره در زوایای مختلف زندگی ستاره سال‌های نه‌چندان دور هالیوود در سینمای اکشن محسوب می‌شود. 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1433470

مهمترین اخبار ایران و جهان: