نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 15:13

دوره آموزشی و توانمندسازی مسوولان قرارگاه های عملیات جهادی خراسان جنوبی

مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: دوره آموزشی و توانمندسازی مسوولان قرارگاه‌های عملیات جهادی استان برای ۶۵ نفر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری، مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ظهر امروز در دوره آموزشی و توانمندسازی مسوولان قرارگاه‌های عملیات جهادی استان با عنوان «شهید سلیمانی» اظهار کرد: باتوجه به رویکرد بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۲ و برای تقویت قرارگاه های جهادی امروز دوره آموزشی و توانمندسازی شهید سلیمانی برای آموزش مسوولان قرارگاه های عملیلات جهادی و مسوولان بسیج سازندگی شهرستان‌ها با حضور استادان کشوری در حال برگزاری است. 

 وی افزود: با توجه به پیگیری‌هایی انجام شده از سازمان بسیج سازندگی کشور مقرر شد امسال قرارگاه‌های جهادی محلی، منطقه‌ای و ملی را فعال کنیم و فعالیت گروه‌های جهادی در سطح استان را در قالب قرارگاه‌های جهادی انجام دهیم. 

مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: برنامه‌ریزی شده در خراسان‌جنوبی قرارگاه‌های جهادی محلی و منطقه‌ای در محلات و شهرستان‌ها ایجاد و  ظرفیت‌های هر محله و شهرستان شناسایی شده تا برای حل موضوع هر محله و شهرستان به صورت مسجد محور کارها پیش برود. 

هنری عنوان کرد: در این راستا ارتقا و تعامل قرارگاه‌های جهادی محلی و منطقه‌ای را شاهد خواهیم بود که سبب پشتیبانی  اجرای حرکت‌های جهادی نیز خواهد شد. 

وی با بیان اینکه ۶۵ نفر در این دوره توانمند سازی شرکت کردند، اظهار کرد: بانک اطلاعاتی محرومان و خیّران هر محله تدوین شده است. 

مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: با پشتیبانی که از مرکز صورت خواهد گرفت امسال تجهیز قرارگاه‌های جهادی پهنه‌ای را خواهیم داشت و به مرور کار تجهیز قرارگاه های محلی و منطقه‌ای انجام خواهد شد تا با پشتیبانی بهتر بتوانند کار گروه‌های جهادی را پیش ببرند. 
 
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435726

مهمترین اخبار ایران و جهان: