نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 18:17

آغاز بازطراحی کتابخانه میرفندرسکی گرگان

مدیر کل کتابخانه های استان گلستان : دوهفته پیش با پیمانکار قراردادبستیم که کتابخانه میرفندرسکی با هدف زیبا سازی و بهبود خدمات رسانی، باز طراحی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آخوند عبدالحی  میرزا علی، صبح چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری فارس اظهار کرد: استان گلستان فاقد کتابخانه مرکزی و کتابخانه سیار است.

وی گفت: کتابخانه سیار به جهت خدمات رسانی به روستاهای بالادست، صعب العبور و حاشیه شهرها، لازم است که این امر در جلسات با مسوولین مصوب شده و در سفر ریاست جمهوری به مرحله نهایی خواهد رسید.

مدیرکل کتابخانه های استان گلستان بیان کرد: دوهفته پیش با پیمانکار قرارداد بسته شد و کتابخانه میرفندرسکی با هدف زیبا سازی و بهبود خدمات رسانی، باز طراحی می‌شود.

وی افزود: این بازطراحی در چند مرحله صورت می گیرد. بازطراحی شامل طبقه همکف، طبقه دوم و زیرزمین خواهد بود که بخش های کودک و نوجوان، علم و فن آوری، اتاق های VIP برای مطالعه کنندگان را شامل می شود.

میرزاعلی اشاره کرد: امکانات بخش نابینایان و ناشنوایان هم به روز خواهد شد و تجهیزاتی مانند چاپگر سه بعدی، کیوسک لمسی و میز لمسی اندروید در اختیار بخش کودکان و نوجوانان قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: بازطراحی این کتابخانه با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

پایان پیام/83022

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436026

مهمترین اخبار ایران و جهان: