نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 18:58

شمسایی: تمام بازی‌های لیگ برتر را همراه با کادر فنی می‌بینم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: دو هفته از شروع لیگ برتر فوتسال می‌گذرد خودم به همراه کادر فنی تمامی بازی‌ها را زیر نظر داریم.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضورش در هفته دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: دو هفته از شروع لیگ می‌گذرد من به همراه کادر فنی‌ام تقسیم کار کردیم و هر کدام در شهری حضوری پیدا می‌کنیم و بازی‌های لیگ را از نزدیک رصد می‌کنیم. در این دو هفته خودم به قم و قزوین رفتم و بازی‌های صورت گرفته در این دو شهر از نزدیک مشاهده کردم.

وی افزود: ما به اندازه بضاعت و تفکر تاکتیکی خود بازیکن انتخاب می‌کنیم و هرکسی که در لیگ بتواند عملکرد خوبی داشته باشد به تیم ملی دعوت می‌کنیم. البته ناگفته نماند که در بازی‌هایی که نمی‌توانیم حضور داشته باشیم فیلم این بازی‌ها را به طور کامل بازبینی می‌کنیم و حتی به شهاب سفال‌منش مربی تیم ملی که در کانادا حضور دارد گفته‌ام که بازی‌های لیگ را از نزدیک رصد کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت‌: تا انتخابی جام جهانی و بازی‌های آسیایی ما سه دستور را اولویت‌دار در کار خود داریم؛ اولین تورنمنت برزیل است که 15 روز بعد از آن به بیشکک قیرقیزستان می‌رویم و در نهایت در فروردین سال آینده طبق تقویم AFC که خارج از فیفادی می‌باشد در مسابقات مقدماتی آسیایی شرکت می‌کنیم.

شمسایی ادامه داد: من همیشه با دوستان خود و با کسانی که دلسوز فوتبال هستند در رابطه با وضعیت و شرایط تیم ملی مشورت می‌کنم و امروز هم با محمد هاشم‌زاده و رئیسی که هر دو از ملی‌پوشان با سابقه و با تجربه تیم ملی هستند بازی امروز را نظاره کردیم و من همیشه سعی می‌کنم که با پیشکسوتان و دلسوزان این رشته مشورت کنم.

وی افزود: ما ماحصل بذری که از ابتدای شروع به کارم در تیم ملی داشتیم و بانک اطلاعاتی کاملی تشکیل دادیم سعی کردیم که هر کسی که لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی را دارد و بتواند به این تیم کمک کند را به تیم ملی دعوت کنیم. همانطور که از روز اول گفتم هدف ما حضور مقتدرانه در جام جهانی فوتسال است.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: در این دو هفته که در شهرهای قم و قزوین حضور داشته‌ام واقعاً شرمنده محبت‌های مردم این دو شهر شدم هرچند که همیشه مردم ایران من را شرمنده خودشان کردند، ان‌شاءالله بتوانم قدردان محبت‌های مردم کشورم باشم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436070

مهمترین اخبار ایران و جهان: