نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 13:44

کلاهبرداری ۱۳۷ میلیاردی از ۱۸ کرمانشاهی با وعده تحویل خودرو به قیمت کارخانه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری مجرمی خبر داد که به بهانه تحویل خودرو به قیمت کارخانه از ۱۸ نفر مبلغ ۱۳۷ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت چند نفر مبنی بر اینکه شخصی با معرفی خود به عنوان نماینده شرکت‌های خودروساز به آن‌ها وعده تحویل خودرو به قیمت کارخانه را داده و پس از اخذ مبالغ هنگفت، متواری شده است رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده کارآگاهان مشخص شد متهم پس از تحویل چند دستگاه خودرو به متقاضیان و جلب اعتماد شهروندان از ۱۸ نفر مبلغ ۱۳۷ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم در یکی از محلات شهر تهران شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: متهم دستگیر شده پس از انتقال به کرمانشاه و در بازجویی‌های انجام شده به کلاهبرداری میلیاردی از شاکیان اعتراف کرد.

جاویدان در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی کلاهبردار دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1194326

مهمترین اخبار ایران و جهان: