نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 20:49

ساختمان جدید دانشکده توانبخشی کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه- ساختمان جدید دانشکده توانبخشی کرمانشاه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و با هزینه بیش از ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان جدید دانشکده توانبخشی بعد از ظهر پنجشنبه با حضور محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افتتاح شد.

این دانشکده با متراژ بیش از ۸۰۰ متر مربع با امکانات چهار کلاس آموزشی و با ۱۰۰ دانشجو و با هزینه بیش از ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و دانشجویان در سه رشته فیزیوتراپی، گفتار درمانی و کاردرمانی در این دانشکده تحصیل می‌کنند.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشکده توانبخشی اظهار کرد: افتتاح ساختمان جدید دانشکده توانبخشی نقطه آغاز رشد و تعالی برای این دانشکده و دانشجویان آن است.

وی افزود: در مجموع حدود ۱۵ دانشگاه در کشور دانشکده توانبخشی دارند و انتظار داریم این دانشکده در سال‌های آینده جزو دانشکده‌های برتر در کشور باشد و روزبه روز پیشرفت کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: ️ دانشگاه در تلاش است به زودی کار ساخت فاز دوم ساختمان دانشکده توانبخشی را آغاز کند و تأمین اعتبار شود که شاهد افتتاح آن در آینده نزدیک باشیم.

محمدی بیان کرد: جذب هیأت علمی برای دانشکده توانبخشی در دستور کار است و با رایزنی‌هایی که با دانشگاه‌های دیگر انجام‌می شود به زودی ۲ هیأت علمی برای این دانشکده جذب خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1068870

مهمترین اخبار ایران و جهان: