نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 10:46

حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه جشنواره فیلم یاسوج_ دنا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم یاسوج_ دنا به ایستگاه پایانی رسید، گفت: آیین اختتامیه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین درخشان گفت: دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز پنج شنبه (6 مهر ماه) برای حضور در اختتامیه شصت ‌و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا-یاسوج وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی بیان کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته وزیر محترم با حضور استاندار محترم از پروژه ی مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری (تالار مرکزی یاسوج)،بازدید خواهد کرد و با نماینده محترم ولی فقیه استان هم دیدار خواهد داشت .

درخشان افزود ؛ وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه "شصت و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج-دنا" حضور خواهد یافت.

درخشان گفت: این جشنواره 6 مهر ماه سال جاری با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن سینماهنراداره کل فرهنگ وارشاداسلامی با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و استان و هنرمندان برگزیده جشنواره از 10استان کشور برگزار می شود.

دبیر شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا درباره این دوره از جشنواره گفت: پیش از بیان هر چیزی از سازمان سینمایی و انجمن سینمای جوانان ایران برای همکاری و اهتمامی که برای برگزاری این جشنواره داشتند، تشکر می‌کنم.

دبیر شصت ‌و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا با اشاره به کیفیت و کمیت آثار ارسالی به این جشنواره گفت: این جشنواره در دو بخش فیلم و عکس برگزار می‌شود و بخش فیلم نیز به زیرشاخه‌های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی تقسیم می‌شود.

درمجموع ۱۰۲۸ اثر از ۱۰ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و طبق آخرین گزارشی که از اعضای هیات انتخاب و داوری داشتم نیز رضایتمندی از کیفیت آثار وجود داشت و مشاهداتی که خودم نیز از بخش عکس داشته‌ام، می‌توانم بگویم که کیفیت آثار خیلی خوب بودند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518470

مهمترین اخبار ایران و جهان: