نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 18:29

حضور مقتدرانه ناوگروه ۸۶ در آبهای دنیا فتح بزرگ است

ساری- فرمانده دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی (ه) نوشهر حضور هوشمندانه و مقتدرانه ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی را در آب های آزاد دنیا فتحی بزرگ دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری عصر یکشنبه در نشست با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به نقش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس و پس از آن، اظهار داشت: پاسداشت و بزرگداشت دفاع مقدس یکی از برنامه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی است و هفته دفاع مقدس اوج گرامیداشت این مناسبت است.

وی با تأکید بر پاسداشت هفته دفاع مقدس، افزود: حضور در رژه حماسی نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این هفته به شمار می‌آید.

این مسئول ادامه داد: امروز دشمن در جنگ ترکیبی جوانان ما را هدف گرفته است و نیازمند بسترسازی در حوزه دفاع مقدس هستیم و باید به تکلیف خود عمل کنیم.

امیر دریادار دوم شفقت رودسری در ادامه به بخشی از افتخارات و دستاوردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه حضور هوشمندانه و مقتدرانه ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد دنیا فتح الفتوح بوده است، گفت: جوانان آموزش دیده استان مازندران از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر علم نظام جمهوری اسلامی را به دست گرفتند و دل به دریا زدند و افتخاری دیگر برای این نظام به ثبت رساندند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493370

مهمترین اخبار ایران و جهان: