نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 14:50

آخرین جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران برگزار شد

با حضور فرمانده قرارگاه اربعین آخرین جلسه این قرارگاه در مرز مهران برگزار و از زحمات و تلاش های تمامی اعضا و کمیته های زیرمجموعه قرارگاه قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد شرفی، به نیابت از فرمانده کل انتظامی کشور از زحمات تمامی کارکنان در خدمتگزاری به زائران حسینی (ع) تقدیر و برای آنان آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری کردند.

وی بیان کرد: اربعین بزرگترین اجتماع بشری در جهان و نمایش قدرت الهی برای جمع کردن ده‌ها میلیون انسان حول محور انسان کامل و معصوم برای تشکیل ارتش منجی عالم است.

سردار شرفی افزود: شور و عظمت اربعین حسینی نه فقط به شیعیان بلکه به همه آزادی خواهان جهان از هر دین و فرقه و نژادی تعلق دارد و این اجتماع عظیم، فرصت مغتنمی برای حفظ و تقویت ارزش‌ها و آرمان‌های عاشورایی و تثبیت اقتدار جبهه مقاومت از سوی عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی ادامه داد: بی شک تمایل و رغبت زائد الوصف آزادگان عالم برای زیارت امام حسین (ع)، همواره جاری و ساری بوده و این اوج دلبستگی و ارادت در مراسم اربعین سال جاری به منصه ظهور می‌رسد.

این مقام ارشد انتظامی مطرح کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز با اقدام‌ها و عملکرد بی نظیر و اتخاذ تدابیر امنیتی، انتظامی و شد آمدی، شرایط لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم معنوی را فراهم کرد.

وی گفت: از رؤسای کمیته‌ها، فرماندهان قرارگاه‌ها و همه همکاران عزیز که در حفظ امنیت، ایجاد آرامش و تسهیل در تردد زائران اربعین امام حسین (ع) در این مأموریت مهم مجاهدت نمودند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

گفتنی است سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه این جلسه با قدردانی از همه کارکنان و خدمتگزاران در کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) از حمایت‌های مجموعه هیئت رئیسه فراجا به ویژه حضور میدانی سردار شرفی فرمانده قرارگاه و تمامی کارکنان اعم از نیروهای کمکی و کارکنان انتظامی استان که با خدمت شبانه روزی و خالصانه خود بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات پلیس در خدمتگزاری به زائران آقا اباعبداله الحسین (ع) آفریدند، قدردانی کرد

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492926

مهمترین اخبار ایران و جهان: