نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 10:56

4500 نفر‌ از مردم چهارمحال و بختیاری در پویش نذر خون‌ شرکت کردند

مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش نذر خون از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر، افزود: چهار هزار و ۵۵۸ نفر در این پویش شرکت کردند که از این تعداد سه هزار و ۸۰۹ نفر موفق به اهدای خون شدند.

حسین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه اهدای خود عملی خداپسندانه است و افراد می‌توانند با اهدای خون ناجی جان بیماران نیازمند باشند، گفت: وضعیت خونی استان در حال حاضر ۵.۵ روز است و در وضعیت مطلوبی به سر می‌بریم.

مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اجرای پویش نذر خون از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر، افزود: تعداد مراجعه‌کنندگان در اجرای این پویش چهار هزار و ۵۵۸ نفر بوده است که از این تعداد سه هزار و ۸۰۹ نفر موفق به اهدای خون شدند.

هاشمی بیان کرد: شب گذشته پایگاه‌های سیار انتقال خون در تپه نورالشهدا شهرکرد از ساعت ۱۹ تا ۲۳ مستقر بودند که با استقبال خوبی از سوی مردم همراه شد و طی این ساعات ۶۰ واحد خون دریافت شد.

وی در پایان با اشاره به فعالیت پایگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون در روز اربعین، گفت: افراد می‌توانند در روز اربعین از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ بعدازظهر به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1487770

مهمترین اخبار ایران و جهان: