نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 22:09

حضور صنعت‌گران و کسب و کارهای گردشگری خلاق در عمارت نوذری +عکس

رویداد «گردشگری خلاق جنوب» با حضور فعالان حوزه گردشگری از سراسر کشور در عمارت نوذری بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جمعه‌شب عمارت نوذری میزبان رویدادی با حضور بنیان‌گذاران و افراد فعال در حوزه گردشگری خلاق بود و همزمان بازارچه صنایع دستی از محصولات هنرمندان بوشهری برپا شد.

یاسر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر حاشیه در رویداد «گردشگری خلاق جنوب»، اظهار داشت: ذهنیت عموم مردم برای اشتغال کارهای اداری و یا یک‌سری فعالیت اقتصادی محدود است.

وی افزود: استان بوشهر در فضاهای مختلف دارای غنای خاصی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: استان بوشهر در زمینه موسیقی، فرهنگ، قدمت استان بوشهر، تأثیرگذاری استان بوشهر در اقتصاد کشور در گذشته و حال و سایر زمینه‌ها و فرصت‌های بسیار خوبی در  زمینه اشتغال دارد.

جمالی اضافه کرد: با توجه به شرح وظایف معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان در زمینه معرفی کارهای نو که می‌تواند زمینه اشتغال را ایجاد کرد و از طرفی معرفی پتانسیل بوشهر به کشور در تمامی زمینه این رویداد برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان بوشهر و وظایفی که اداره کل جوانان در این خصوص کارهایی از جمله برگزاری این رویداد را شروع کردیم. 

این رویداد با حضور بنیان‌گذار دهگردی جاباما، مدیرعامل اسنپ‌تریپ، بنیان‌گذار مدتورپرس، تهیه کننده و کارگردان مستند پیلیسوک برگزار شد که انتقال و به اشتراک گذاشتن تجربه‌های فعالان حوزه گردشگری از جمله اهداف برگزاری این رویداد بود.

هم‌زمان با برگزاری این رویداد، بازارچه صنایع‌دستی صنعت‌گران بوشهری در حوزه‌های فرش، گلیم و گبه دست‌بافت، چوب، رزین، شمع، سنگ مصنوعی، حصیر، نقطه‌کوبی، عروسک‌های بافتنی و زیورآلات و تزئیات صدفی برای حاضران به نمایش گذاشته شد.

در این رویداد جعفر میراشرفی فیلم‌ساز و مستندساز سفر، رابینو زنگنه بنیان‌گذار دهگردی جاباما، فرید یکانی مدیرعامل اسنپ‌تریپ، سعید انوری‌نژاد مدیر پروژه بوم بندر کنگ، شایان بهرامی بنیان‌گذار بومگردی پیسو، امیر حسن‌زاده مدیر مارکتینگ فلایتیو، رضا جمیلی بنیان‌گذار مدتورپرس و مدیر توسعه کسب و کار راهکار، محمد تاجران جهانگرد و سفیر صلح و رسول پولادی تهیه کننده و کارگردان مستند پیلیسوک به انتقال تجارب خود پرداختند.

این رویداد توسط شرکت توسعه گردشگری بوشهر با همکاری و مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر بوشهر، شرکت تنگسیر، شورای اسلامی شهر بوشهر، شهرداری بندر بوشهر، خانه مشارکت‌های مردمی سلامت شهرستان بوشهر و اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر برگزار شد.

رویداد گردشگری خلاق جنوب در بوشهر

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650226

مهمترین اخبار ایران و جهان: