نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 16:41

۲۲ بهمن آغاز حکومت اسلامی در جهان است

امام جمعه بروجرد گفت: ۲۲ بهمن آغاز حکومت اسلامی در جهان است، تشکیل حکومت اسلامی آرزوی انبیا و اولیای الهی بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد حجت‌ الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد افزود: ۲۲ بهمن آغاز حکومت اسلامی در جهان است، تشکیل حکومت اسلامی آرزوی انبیا و اولیای الهی بوده است.

وی اظهار داشت: روز ۲۱ بهمن ۵۷ حکومت نظامی طاغوت توسط مردم شکسته شد و حضور گسترده مردم باعث شد تا در روز ۲۲ بهمن انقلاب به  پیروزی برسد و حکومت اسلامی که آرزوی انبیا و اولیای خدا بود محقق شد.

امام جمعه بروجرد گفت: قبل از انقلاب وضعیت مردم اصلا خوب نبود، اندکی از ملت ایران در رفاه بودند، اوضاع اقتصادی وخیم بود و وضعیت سیاسی بسیار بد بود و آمریکا و انگلیس هر جنایتی که دوست داشت انجام می‌دادند.

حسینی افزود: اگر در آن زمان یک آمریکایی در حادثه‌ای، یک ایرانی را می‌کشت پلیس حق دستگیری آمریکایی را نداشت و دستگاه قضایی ایران حق محاکمه آمریکایی را نداشت.

وی اظهار داشت: در زمان طاغوت دانشگاه رفتن آرزوی جوانان بود، جوانان اقشار ضعیف نمی‌توانستند وارد دانشگاه شوند امروز دانشگاههای کشور مملو از جوانان روستایی است و بیش از سه میلیون دانشجو در کشور داریم.

امام جمعه بروجرد گفت: امروز به برکت انقلاب بیماران خارجی برای درمان وارد ایران می‌شوند و درمان می‌شوند، ایران در درمان سرطان پیشرفت کرده و جز سه کشور برتر دنیا است.

حسینی افزود: هم اکنون به برکت انقلاب همه روستاهای کشور برق و گاز دارند، بانک جهانی در سال ۹۸ اعلام کرد ۱۶ درصد مردم ایران زیر خط فقر هستند، در همان سال ۳۶ درصد مردم آمریکا زیر خط فقر بودند‌، یکی از کشورهای جرم خیز و سرقت بالا آمریکا است پلیس آمریکا در یک سال بیش از هزار نفر را با گلوله کشت و هیچ رسانه‌ای آن را اعلام نکرد.

وی اظهار داشت: قدرت در حال انتقال از غرب جهان به شرق جهان است و ایران یکی از کشورهای جهانی خواهد بود و آنان از این موضوع ناراحت هستند، آمریکا از ملت ایران هراس دارد اگر هراس نداشتند ملت ایران را زنده نمی‌گذاشتند.

امام جمعه بروجرد گفت: آنان از توان نظامی ایران هراس دارند اگر جنگی ایجاد شود کاخ سفید در معرض موشک‌های ایران است.

حسینی افزود: مشکلات غرب از ایران بیشتر است ایران اسلامی با مشکلات اقتصادی روبرو است و امیدواریم که دولت برای رفع تورم و بهبود تورم مردم تلاش کند.

وی اظهار داشت: تقابل جبهه مقاومت با استکبار جهانی است، دشمنان در باتلاق غزه و یمن گیر کرده‌اند جبهه مقاومت آنان را شکست خواهد داد و پیروز میدان خواهد بود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز صدور حکم امام(ره) علیه سلمان رشدی ملعون گفت: سلمان رشدی کتابی در اهانت به پیامبر(ص) تالیف کرد و امام حکم اعدام او را صادر کرد، چندی پیش یک جوان در صدد اجرای حکم امام برآمد و ضربات مهلکی به سلمان رشدی وارد کرد، سلمان رشدی زنده است ولی دیگر قادر به زندگی نیست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666226

مهمترین اخبار ایران و جهان: