نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 09:45

اجرای ۴۱۰ برنامه در حوزه ورزش و جوانان در دهه فجر

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، گفت: مجموعا در دو حوزه ورزش و حوزه جوانان شاهد اجرای ۴۱۰ برنامه در دهه فجر ۱۴۰۲ خواهیم بود.

بهزاد فروغی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام چهل و پنجمین سالروز پیرزوی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه ایام مبارک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر یکی از مناسب ترین فرصت های سال برای خدمت رسانی بیشتر مسوُولان و دستگاه‌های اجرایی به مردم و شهروندان در تمامی حوزه ها می‌باشد، گفت: شایسته است که در این ایام شادی و سرور، بهترین خدمات به هموطنان ارائه شود

وی ادامه داد: در همین راستا و در جهت جلب رضایت مردم شریف استان به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان البرز نیز همچون سال های گذشته، برنامه‌های ویژه ای را برای این ایام تدارک دیده است.

فروغی با بیان اینکه مجموعا در دو حوزه ورزش و حوزه جوانان شاهد اجرای ۴۱۰ برنامه در دهه فجر ۱۴۰۲ خواهیم بود، تصریح کرد: ۳۵۱ برنامه در دو حوزه‌ ورزش قهرمانی و همگانی و ۵۹ برنامه نیز در حوزه فرهنگی و جوانان برگزار می‌شود.

وی اشاره‌ای به بخش ورزش قهرمانی کرد و گفت: در بخش ورزش قهرمانی برنامه‌هایی از جمله برگزاری مسابقات ورزشی در رده.های سنی مختلف و رشته‌های گوناگون، اعزام ورزشکاران به رقابتهای کشوری، برگزاری همایش‌ها،  اجرای کارگاه‌های آموزشی ورزشی و ... اجرایی خواهد شد.

فروغی با بیان اینکه همایش‌های متعدد در اقصی نقاط استان برگزار می‌شود، بیان کرد: همایش‌ها از جمله پیاده روی خانوادگی، کوهپیمایی خانوادگی و ...، جشنواره‌های ورزش همگانی، ثبت رکوردهای ورزشی، راه اندازی پویش های مختلف با محوریت ورزش و خانواده، دوره‌های عمومی و رایگان ورزشی و ... نیز در بخش ورزش همگانی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به ۵۹ برنامه فرهنگی و امور جوانان، گفت: نشست جوانان با مسؤولان، برپایی نمایشگاه هنری، اعزام به اردوی راهیان نور، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مشاوره رایگان در موضوعات اجتماعی و خانواده، دیدار با جانبازان و خانواده گرانقدر شهدای ورزشکار و تکریم و تجلیل از این عزیزان، اجرای همایش ها و جشنواره‌های فرهنگی هنری و ... از برنامه‌های اداره کل در حوزه فرهنگی و امور جوانان است.

فروغی افزود: در حوزه عمرانی نیز پروژه استخر فردیس تکمیل شده و در این ایام افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666626

مهمترین اخبار ایران و جهان: