نیوز سیتی!
14 اسفند 1402 - 19:13

کمبود میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد نداریم

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده مکشلی در زمینه تامین میوه شب عید مردم استان نداریم.

علی‌بخش شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: نخستین محموله پرتقال تنظیم بازارشب عید وارد سردخانه‌های استان شده و 150 تن سیب و 150 تن پرتقال والنسیا در استان ذخیره و تا قبل از ماه مبارک رمضان توزیع توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: تعاون روستایی استان 120 تن سیب به صورت مستقیم در فصل برداشت از باغداران خریداری کرده است و در صورت نیاز بازار استان به زودی 30 تن دیگر از طریق اتاق اصناف یاسوج تامین می‌شود.

شجاعی افزود: مکاتبات لازم از طریق سازمان تعاون روستایی کشور انجام و بازدید میدانی از باغات پرتقال شهرستان جیرفت انجام شده است و از فردا همکاران شبکه تعاون روستایی استان در کارخانجات سورتینگ مرکبات جیرفت مستقر خواهند شد.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میزان 150 تن پرتقال والنسیا جنوب مطابق دستورالعمل ابلاغی به سردخانه تعاون روستایی استان حمل و ذخیره خواهد شد.

شجاعی تاکید کرد: همچنین میزان پنج تن خرما نیز برای ماه مبارک رمضان در استان ذخیره سازی خواهد شد و بازدید‌های لازم از کارخانه جات بسته بندی صوت گرفته است.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: چهل غرفه برای توزیع میوه شب عید پیش بینی شده است و از هجدهم تا بیستم اسفند ماه این غرفه‌ها برپا می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1682270

مهمترین اخبار ایران و جهان: