نیوز سیتی!
19 اسفند 1402 - 11:02

ابراز نگرانی از کم‌‌کاری پیمانکاران نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کم‌کاری برخی پیمانکاران نهضت ملی مسکن انتقاد کرد و گفت: با پیمانکاران منفعل برخورد می‌‌کنیم.

علی محمد روستا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی تعطیل‌بردار نیست و و لازم بوده شورای فنی در همه مواقع نظارت کامل و مستمر داشته باشد.

وی با هشدار به پیمانکاران منفعل در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که در احداث و تکمیل مجموعه‌های مسکن ملی نقش دارند باید هماهنگ بوده و زیرساخت لازم را برای تسریع و تسهیل در احداث این واحدها فراهم کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسکن را مهمترین مطالبه مردم عنوان کرد و افزود: همه پروژه‌های در حال اجرا و ناتمام اولویت هستند.

روستا با تأکید براینکه ماهیت اصلی کار شورای فنی نظارت بر همه پروژه‌ها و واحدهای مسکن با بهترین کیفیت و رعایت استانداردهای لازم است، یادآور شد: با توجه به هزینه‌های زیادی که می‌شود به شکل مهندسی شده نظارت‌ها، دقت و حساسیت‌ها بالا باشد.

وی تأکید کرد: زیرساخت‌های مورد نیاز برای پروژه‌‌های نیمه‌تکمیل و یا در آستانه اتمام با تعامل و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق و شرکت گاز استان، همزمان با ساخت این پروژه‌ها باشد.

روستا با تقدیر از شهرداری شهرها در راستای صدور پروانه برای ساخت مسکن نهضت ملی در استان، گفت: شهرداری‌های نسبت به صدور پروانه و همکاری برای ساخت واحدهای مسکن ملی تسهیل‌گر بوده و اقدامات لازم را تسریع بخشند.

وی با تأکید بر اینکه ضروری است دستگاه‌های اجرایی آخرین وضعیت طرح‌های نهضت ملی مسکن مرتبط را بررسی، تشریح و به‌طور مستمر به شورای مسکن اعلام کنند، خاطرنشان کرد: عمل به تعهدات و همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن لازم است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1684026

مهمترین اخبار ایران و جهان: