نیوز سیتی!
17 دی 1402 - 10:33

افزایش تعداد نمازخانه‌های بین‌راهی در استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افزایش تعداد نمازخانه‌های بین راهی در استان بوشهر خبر داد‌.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر صبح امروز در مراسم افتتاح نمازخانه بین‌راهی غدیر بوشهر، اظهار داشت: این نمازخانه در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۱۰ مترمربع با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال در حاشیه اجلاس سراسری نماز از طریق ارتباط تصویری با ریاست‌جمهوری و پیام وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه احداث این مجموعه از فروردین‌ماه امسال آغاز و طی ماه جاری به پایان رسید، افزود: این مجموعه که در محور برازجان به بوشهر، مقابل قرارگاه پلیس راه استان قرار دارد، شامل نمازخانه در دو بخش مردانه و زنانه، فروشگاه، سرویس بهداشتی و رمپ معلولان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: همچنین یک نمازخانه دیگر نیز در محور گناوه به برازجان، مجاور راهدارخانه شبانکاره در دست ساخت است که در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

اخترشناس با اشاره به فعال بودن ۲۶ نمازخانه در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان تا پیش از این، گفت: نمازخانه‌های بین‌راهی علاوه بر ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف، مکان مناسبی برای توقف رانندگان برای استراحت و در نتیجه کاهش سوانح جاده‌ای است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1629226

مهمترین اخبار ایران و جهان: