نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 10:08

تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل درگیر برف و کولاک است به‌طوری‌که ارتفاع برف در گردنه حیران تا ۳۰ سانتی‌متر رسیده است.

کلیم‌اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل درگیر برف و کولاک است به‌طوری‌که ارتفاع برف در گردنه حیران تا ۳۰ سانتی‌متر رسیده است.

وی افزود: مطابق پیش‌بینی‌ها از دیروز اکیپ‌های راهداری استان اردبیل در محورهای مواصلاتی استان اردبیل مستقر شده و بلافاصله پس از آغاز بارش برف اقدامات اجرایی خود را شروع کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تاکید کرد: در محورهای مواصلاتی جنوبی، و مرکزی استان و شهرستان گرمی علاوه بر بارش برف شاهد کولاک شدید نیز هستیم که سبب کاهش دید افقی شده است.

وثوقی عنوان کرد: از هموطنانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل را دارند درخواست می‌شود تا آرامش اوضاع جوی از سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند.

وی گفت: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فقط با زنجبر چرخ امکان پذیر است و به لحاظ وجود کولاک در برخی محورها دید افقی به شدت کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به کولاک شدید در برخی محورهای مواصلاتی امکان نمک‌پاشی وجود ندارد و همین موضوع سبب شده تا تردد به سختی در این محور‌ها انجام گیرد.

وثوقی ادامه داد: در حال حاضر پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ممانعت می‌کند.

پایان‌پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1647870

مهمترین اخبار ایران و جهان: