نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 09:40

بهره مندی 220 هزار متقاضی خدمات بهزیستی توسط اورژانس اجتماعی مازندران

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران گفت: تعداد 220 هزار نفر در مازندران در دولت سیزدهم از خدمات اورژانس اجتماعی استان بهره مند شدند.

وحید حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر پروژه‌های متعدد برای جامعه هدف بهزیستی در شهرهای مختلف افتتاح شده و به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: سازمان بهزیستی در حال ارائه خدمات گسترده و تخصصی به عموم مردم و جامعه هدف است که در دولت سیزدهم تعداد ۲۲۰ هزار نفر در مازندران از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شدند.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی مازندران تصریح کرد: در دولت سیزدهم توانستیم تعداد ۱۶۵ کودک را در این استان به خانواده‌های متقاضی واگذار کنیم و تعداد ۳۳ هزار نفر افراد پشت نوبت مستمری هم در این دولت به مستمری رسیدند.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد افزایش مبلغ مستمری برای جامعه هدف سازمان بهزیستی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب سازمان بهزیستی ارائه خدمات اورژانس اجتماعی است که از اثرات مطلوب آن بازپیوند افراد در معرض آسیب، آسیب دیده و کودکان رها شده بود که تعداد ۲۵۰ کودک رها شده تاکنون از سوی سازمان بهزیستی تحویل خانواده سببی و نسبی شدند.

وی گفت: حدود ۲۲۰ کودک در مراکز شبانه روزی بهزیستی مازندران در دولت سیزدهم نگهداری می شوند تا اتفاقات خوبی را برای جامعه هدف سازمان شاهد باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659826

مهمترین اخبار ایران و جهان: