نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 16:35

آموزش‌وپرورش استان بوشهر رتبه ۶ کشوری کسب کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر در ارزیابی عملکرد بین ۳۲ استان، رتبه ۶ کشوری کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در جلسه مدیران کل استان‌ها که در تالار وزارت کشور و با وزیر کشور و همه استانداران سراسر کشور برگزار شد ارزیابی استان‌ها اعلام گردید و استان بوشهر رتبه ۶ کشور را در بین ۳۲ استان کسب کرد که این مهم با همدلی و حرکت درست در مسیر سند تحول بنیادین و شاخص‌های تعیین شده بود.

وی از تلاش‌های همه مدیران و رؤسای مناطق ۱۸ گانه استان تقدیر نموده و افزود: همه مدیران و روسا در این موفقیت‌ بزرگ آموزش و پرورش شریک هستند که جایگاه استان بوشهر را تا رتبه ۶ کشوری بالا بردند.

موحدی ادامه داد: ما توانستیم با درست کار کردن و کار درست کردن، به رتبه ششم کشور دست پیدا کنیم، پس می‌توانیم رتبه‌های بالاتر نیز کسب کرده و اگر غیر این باشد بر نفس خود ظلم کرده‌ایم.

وی با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب در دهه فجر، تاکید کرد: باید با تمام توان در راستای جهاد تبیین و اطلاع رسانی هوشمندانه که مد نظر رهبر فرزانه انقلاب است عمل کرده و زمینه حضور پرشور همه آحاد جامعه به ویژه دانش‌آموزان رای اولی و خانواده‌های آنان را در انتخابات فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به همه مدیران و روسای آموزش و پرورش استان در خصوص صیانت از جایگاه ویژه‌ خود در انتخابات توصیه کرد و گفت:  همه ما جایگاه و مسوولیتی که داریم امانت‌دار نظام و مردم هستیم و موظف به دعوت مردم به انتخابات هستیم و نباید اموال‌ و امکانات آموزش و پرورش در اختیار فردی یا نامزدی قرار گیرد و یا در موضوع انتخابات له یا علیه کسی استفاده شود.

گفتنی است در ارزیابی صورت گرفته از آموزش و پرورش‌های ١٨ گانه استان رتبه‌های اول و دوم به ترتیب به شهرستان‌های دشتستان و دشتی و جایگاه سوم به طور مشترک به دیلم و کنگان تعلق گرفت و مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین آموزش و پرورش منطقه بردخون به دلیل داشتن بیشترین رشد عملکردی شایسته تقدیر شناخته و تجلیل شد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654726

مهمترین اخبار ایران و جهان: