نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 10:18

ایجاد «شور انتخاباتی» رسالتی همگانی است

رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی گفت: در راستای مشارکت حداکثری، ایجاد شور انتخاباتی رسالتی همگانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محسن نجات در نشست هیات بازرسی انتخابات استان که در شهرستان سبزوار برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران همواره در بزنگاه‌های سخت، خوش درخشیده‌اند و به طور یقین امسال نیز انتخاباتی پرشور و باشکوه برگزار می‌شود.

رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت مقوله رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات تصریح کرد: با همراهی تمامی عوامل و مجریان برگزاری، انتخاباتی سالم و با امنیت کامل برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: پیشگیری از بروز تخلفات، پیگیری جرائم انتخاباتی و رسیدگی به تخلفات از طریق هیات‌های رسیدگی، برخی از اهداف و وظایف هیات بازرسی انتخابات است.

نجات با بیان اینکه انتخابات حق مردم است، افزود: هیات‌های بازرسی در سایه همدلی، تعامل و رعایت چارچوب قانون، پاسخگو هستند و بر مبنای رسالت قانونی به وظیفه خود عمل می‌کنند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: در کنار ستاد انتخابات، هیات بازرسی؛ نظارت بر حسن اجرای انتخابات را بر عهده دارد و بدین منظور نشست‌های مختلفی در سطح استان و در هیات بازرسی شهرستان برگزار شده است. 

گفتنی است؛ در این جلسه اعضای هیات‌ بازرسی انتخابات شهرستان‌های غرب خراسان رضوی گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های مربوط به حوزه‌های اصلی و فرعی خود را ارائه کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654126

مهمترین اخبار ایران و جهان: