نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 11:47

مردم نشان خواهند داد که امیدوار و مصصم در مسیر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت ۲۲ بهمن‌ماه نوشت: مردم ایران اسلامی از جمله جامعه سلامت کشور نشان خواهند داد که همچنان امیدوار و مصمم در مسیر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و بار دیگر معادلات دشمنان را تغییر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دعوت از مردم و جامعه سلامت برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

چهل و پنج سال پیش ملت بزرگ ایران اسلامی با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و با رهبری حضرت امام خمینی(ره)، نظام استبدادی را ساقط و ریشه‌های استکبار را از این کشور قلع کردند تا مسیر عزت، عدالت و پیشرفت را طی کنند.

 انقلاب اسلامی در حالی به وقوع پیوست که جهان غرب به دنبال کنار زدن دین و معنویت دینی از زندگی انسان‌ها و صهیونیسم به دنبال تحقیر ملت‌های مسلمان و ایجاد نظم نوین جهانی بود. دنیای شرق نیز برای به راه انداختن انقلاب‌های کمونیستی در کشورهای مختلف تلاش می‌کرد. در چنین شرایطی پیروزی انقلاب اسلامی موجب شگفتی نظریه‌پردازان و تحلیل‌گران شد و راه روشنی پیش‌ روی آزادی‌خواهان جهان گشود.

طنین آوای انقلاب اسلامی در چهل و پنج سال گذشته در اقصی نقاط عالم شنیده و مستضعفان امیدوار شده‌اند. وحدتی مثال‌زدنی نیز در بین ملت‌های مسلمان در  محور مقاومت به وجود آمده که در برابر طرح‌های استکبار و صهیونیسم ایستاده و نگذاشته‌اند رویای آنها برای نیل تا فرات و نظم نوین جهانی و تجزیه کشورها از جمله ایران اسلامی تعبیر شود.

اینک 45 سال از روز معجزه‌آسای 22 بهمن سال 1357 می‌گذرد. ملت ایران همان ملت، آرمان‌ها همان آرمان‌ها و دشمنان ایران همان دشمنانند؛ اما آنچه تغییر کرده،  قدرتمندترشدن کشور در همه عرصه‌ها از جمله عرصه سلامت است.

مردم بزرگ ایران اسلامی از جمله جامعه خدوم و فداکار سلامت کشور نشان خواهند داد که همچنان امیدوار و مصمم در مسیر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و بار دیگر معادلات دشمنان را تغییر داده و آنها را مجبور به تسلیم در برابر اراده‌های استوار خود خواهند کرد؛ قله‌های عزت و پیشرفت در دسترس مردم بزرگ ایران قرار دارد و فرایند مشارکت آگاهانه ملت در طی مسیر به سوی این قله‌ها و‌حصول دستاوردهای ستودنی هر روز پر افتخارتر از دیروز رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1667926

مهمترین اخبار ایران و جهان: