نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 20:38

اولین پیش کنگره تبیین اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری برگزار شد

اراک-مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی گفت:اولین پیش کنگره تبیین اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی عصر سه شنبه در اولین پیش کنگره اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری در اراک اظهار داشت: اولین پیش کنگره تبیین اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری امروز با حضور علمای برجسته، محققین و پژوهشگران حوزه علمیه در اراک برگزار شد و اولین کنگره اندیشه‌های قرآنی امام خامنه ای در سال‌جاری در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شناسایی طلاب و روحانیون محقق و پژوهشگر که در بحث تألیف، تحقیق، مقاله نویسی و سایر موضوعات پژوهشی فعال هستند در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته و برگزاری پیش نشست‌ها و همایش‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

اولین پیش کنگره تبیین اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری برگزار شد

وی ادامه داد: همچنین فراخوان تهیه مقالات برای ارسال به کنگره ملی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری انجام شده و دبیرخانه آن با مشارکت ستاد کنگره شهدای استان مرکزی و بسیج طلاب راه اندازی شده است.

حجت الاسلام رجبی اضافه کرد: امروز در اولین پیش کنگره استان با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه روش‌ها تهیه و محتوای مقالات ارائه و مورد بحث و بررسی قبلی گرفت و بیش از یکصد نفر از پژوهشگران حوزه در این کارگاه یک روزه شرکت کردند و اینگونه نشست‌های تخصصی استمرار خواهد داشت.

وی بیان کرد: فراخوان عمومی تهیه مقالات کنگره ملی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری به زودی اعلام خواهد شد و همه حوزه‌های علمیه و فعالین حوزوی می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

اولین پیش کنگره تبیین اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری برگزار شد

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: همانگونه که استان مرکزی با برگزاری کنگره شهدا و بسیاری از فعالیت‌ها از جمله اجلاسیه های شهدای طلاب در کشور رتبه برتر را کسب کرده در تبیین اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری نیز پیشگام خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1283570

مهمترین اخبار ایران و جهان: