نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 22:03

پلمب یک واحد غیر مجاز تولید مکمل‌های دام و طیور در کاشان

کاشان - رئیس شبکه دامپزشکی کاشان از پلمب یک واحد غیرمجاز تولید مکمل‌های دام و طیور در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر عباس شاه میرزایی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تشدید نظارت‌ها توسط تیم‌های این شبکه بر شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان اظهار داشت: در پی انجام پایش های دوره‌ای و بازدید کارشناسان این شبکه از مراکز تولید خوراک دام و طیور شهرستان، یک واحد غیر مجاز تولید مکمل‌های دام و طیور کشف و با حکم مقام قضائی پلمب گردید.

وی ابراز داشت: این واحد تولیدی فاقد پروانه بهره برداری بهداشتی بوده و علی رغم صدور اخطارهای مکرر در خصوص لزوم اخذ مجوز بهداشتی، هیچگونه همکاری و اقدامی از سوی واحد متخلف در این خصوص انجام نشد.

رئیس شبکه دامپزشکی کاشان تصریح کرد: پس از اخطارهای داده شده واحد مذکور با هماهنگی مراجع قضائی و طی انجام مراحل قانونی پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

وی تاکید کرد: واحدهای تولید خوراک و مکمل‌های دام و طیور نقش مهمی در تأمین سلامت دام و متعاقباً سلامت و امنیت غذایی انسان دارند بنابراین واحدهای مذکور ملزم به رعایت دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی از جمله اخذ مجوزهای بهداشتی لازم هستند.

شاه میرزایی افزود: واحدهای فوق الذکر ملزم به کارگیری مسئول فنی دامپزشکی جهت انجام نظارت‌های لازم از مرحله تولید تا عرضه بوده و با متخلفین بدون اغماض برخورد خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1326426

مهمترین اخبار ایران و جهان: