نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 21:31

فسادستیزی با تکیه به سرمایه‌دارها و لندکروزهای آن‌ها شکل نمی‌گیرد

فعال سیاسی انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد معتقد است فسادستیزی با تکیه به سرمایه‌دارها و لندکروزهای آن‌ها شکل نمی‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد از مدت‌ها پیش استارت خورده و در این بین افرادی که در انتخابات پیش ثبت‌نام کرده‌اند به هر طرق ممکن عقیده و نظر خود را در معرض افکار عمومی قرار داده‌اند تا مردم در سه ماه منتهی به انتخابات بتوانند از میان این عقاید و گفتمان‌ها رفتارها و گفتارها یکی را به عنوان نماینده خود برگزینند.

یکی از افرادی که خود را مهیای حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کرده حجت الاسلام رضا بازیار است.

بازیار اهل دهستان کاکان از توابع شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد است که اکنون در حوزه‌های علمیه مشغول به تحصیل بوده و بیرق خود را برای حضور در انتخابات از منطقه کاکان شروع کرده است.

او می‌گوید کاکان فرزندان شایسته‌ای دارد که در سطوح مختلف از جمله در سطح ملی می‌درخشند و اگر توجه بیشتری به آنها شود قابلیت‌های بهتر و بیشتری برای خدمت به ملت خود و مردم استان دارند.

وی با بیان اینکه منطقه کاکان یکی از مناطق زیبا برای گردشگری و همچنین قطب کشاورزی و باغداری به شمار می‌رود می‌گوید اگر بودجه‌ها و اعتبارات به صورت عادلانه‌ای تقسیم شوند مناطقی مانند کاکان ظرفیت‌های عظیمی برای ایجاد تولید و اشتغال دارد.

بازیار در ادامه به هدف خود از حضور در انتخابات به عنوان یک نامزد انتخاباتی اشاره می‌کند و می‌گوید حرکت هدفمندی را برای مقابله و مبارزه با فساد آغاز کرده‌ایم و شروع این کار از منطقه کاکان است و امیدواریم که در آینده موج بسیار خوبی ایجاد خواهد شد.

او می‌گوید به عنوان یک جوان دهه شصتی قیام کرده‌ایم نه برای گرفتن رای مردم بلکه برای شفاف سازی به میدان آمده‌ایم و تکیه ما به مردم خواهد بود و در این بین هیچگاه به پیمانکاران و لندکروزهای آنها تکیه نخواهیم کرد در این راه به هیچ قیمتی با کسی معامله نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید مقابله با فساد به عنوان یک ادبیات غالب در استان جای بیشتری باز کند می‌گوید مردم بیش از هر چیز از فساد بیزار هستند و معتقدیم که فریادگری در حوزه فسادستیزی به تنهایی می‌تواند یک لشکر باشد.

او می‌گوید مجلس شورای اسلامی نماینده‌ای می‌خواهد که به معنای واقعی نماینده فساد ستیز و در کنار مردم باشد و این خصوصیات در آیت الله شهید سید حسن مدرس متجلی بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603026

مهمترین اخبار ایران و جهان: