نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 20:03

حاشیه بازی ذوب آهن - مس رفسنجان| نیمکت‌نشینی کامیابی‌نیا و اهتزاز پرچم فلسطین در فولادشهر

پرچم بزرگ فلسطین در چمن ورزشگاه فولادشهر به نشانه همبستگی با مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، عصر شنبه ۲۹ مهر ماه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که این مسابقه با برتری 2 بر یک مس به پایان رسید.

* در ۵ تقابل قبلی ذوب‌آهن و مس رفسنجان روی هم رفته ۵ گل به ثمر رسیده که سهم ذوب‌آهن یک و سهم مس رفسنجان ۴ گل بوده است.

* با توجه به برنامه‌های ویژه کانون هواداران ذوب‌آهن برای این مسابقه و تدارکاتی که از ساعت‌ها قبل از شروع مسابقه در نظر گرفته شده بود، تعداد تماشاگران نسبت به دیدار‌های معمول این تیم افزایش یافته بود و تا فاصله ۳۰ دقیقه مانده به شروع این دیدار حدود هزار هوادار ذوب‌آهن در ورزشگاه حضور دارند.

* حضور کمال کامیابی‌نیا در خارج از ترکیب اولیه سبزپوشان و روی نیمکت ذوب‌آهن از نکات جالب این دیدار است.

* پرچم بزرگ فلسطین در چمن ورزشگاه فولادشهر به نشانه همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به اهتزاز در آمد.

* بازیکنان ذوب‌آهن با شاخه‌گل‌هایی بر دست وارد زمین مسابقه شدند که پس از مراسم ابتدای بازی به سمت هواداران رفته و شاخه‌گل‌ها را به سمت سکو‌ها پرتاب کردند.

* تیم فوتبال ذوب‌آهن با به نمایش گذاشتن بنری، هفته تربیت بدنی را گرامی داشت.

* به جز محمد نژاد‌مهدی و یک بازیکن دیگر مس رفسنجان، همه نارنجی‌پوشان به سمت نیمکت ذوب‌آهن و محمد ربیعی، سرمربی سابق خود رفتند.

* از ذوب‌آهن محمدجواد محمدی که فصل گذشته در تیم هوادار حضور داشت به سمت نیمکت مس و ساکت الهامی رفت.

*چمن ورزشگاه فولادشهر از کیفیت نسبتا مطلوبی برخوردار است.

* برای لحظاتی از مسابقه 2 توپ در زمین و در یک ناحیه وجود داشت که پس از انتقال توپ به اصلی به منطقه دیگری از زمین، توپ‌ جمع‌کن توپ دوم را برداشت.

* پس از پایان نیمه اول، نیمکت و بازیکنان مس اعتراض شدیدی به عملکرد داور داشتند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545670

مهمترین اخبار ایران و جهان: