نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 20:56

پاسخ شهرداری یاسوج به یک کلیپ و میوه‌فروشانی که از 7 دنیا آزادند!

روابط عمومی شهرداری توضیح می‌دهد که ما از ابتدای کار قبل از بارندگی از طریق ستاد حوادث شهرداری کار را آغاز کردیم کلیه دستگاه‌های شهرداری و نیروهای پسماند شهرداری بسیج شدند و یک نهضت جهادی بزرگ برای پاکسازی جداول شهر یاسوج صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در پی درج خبری در خصوص بارش زباله در یاسوج بعد از اولین بارش پاییزی؛ روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری یاسوج به این خبر فارس واکنش نشان داد.

روابط عمومی شهرداری می‌گوید ما از ابتدای کار قبل از بارندگی از طریق ستاد حوادث شهرداری کار را آغاز کردیم کلیه دستگاه‌های شهرداری و نیروهای پسماند شهرداری بسیج شدند و یک نهضت جهادی بزرگ برای پاکسازی جداول شهر یاسوج صورت گرفت.

شهرداری می‌گوید در لایروبی کانال‌های آب‌های سطحی شهر یاسوج کارهای بسیار خوبی انجام دادیم این کانال‌ها سال‌های سال بود که پاکسازی نشده بودند بسیاری از جداول را شستشو دادیم اما به غیر از کارهایی که انجام شده ما از شهروندان شهر یاسوج انتظار داریم.

شهرداری از شهروندان خواست که در بحث تمیز نگه داشتن شهر مشارکت داشته باشند در حالی که کانال‌ها و جو‌ی‌های آب توسط برخی از شهروندان پر از زباله می‌شود و گویی برخی از آنها هیچ گونه احساس مسئولیتی نسبت به وضعیت شهر ندارند و نیروهای شهرداری مجبور به کار مضاعفی برای رفع این مشکل هستند.

شهرداری توضیح می‌دهد که ما قبل از بارندگی هشدارهای لازم را داده بودیم تا برخی‌ها نسبت به نریختن نخاله‌های ساختمانی و یا پسماند میوه‌ها خود در جوی‌های آب همکاری کنند که متاسفانه همکاری خوبی با ما نشد بسیاری از میوه فروشان با ما همکاری لازم را ندارند و در هنگام بارندگی بسیاری از مشکلات ناشی از عدم همکاری میوه فروشان است.

شهرداری می‌گوید: شهروندان هم باید تذکرات لازم را به این دسته از افراد بدهند شهر خوب و شهر زیبا را شهروندان می‌سازند و ما تنها یک ابزار در این بین هستیم که باید همکاری لازم با ما شود.

روابط عمومی شهرداری یاسوج به یک موضوع دیگری هم اشاره می‌کند که برخی شهروندان برای ساختن پل در داخل جوی‌های آب سنگ و کلوخ می‌ریزند تا بتوانند از جوی آب رد شوند در حالی که با ساختن یک پل ساده دیگر این مشکلات را نداریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1563770

مهمترین اخبار ایران و جهان: