نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 14:29

واکاوی جنایت رژیم صهیونیستی در شهادت «سیدرضی»

رژیم صهیونیستی از حاج قاسم و هم‌رزمان و همراهانش و به‌طور کلی از جبهه مقاومت وحشت دارد، به دنبال شهادت مردان بزرگ این جریان است تا از میزان وحشتش بکاهد و هم پوششی برای شکست مفتضحانه‌اش در غزه باشد. به همین دلیل با تصورات خام خود هم‌رزم سردار دل‌ها را در آستانه سالگرد شهادتش به شهادت رساند.

فارس پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - راهبرد معاصر نوشت:  خبر شهادت یکی دیگر از بزرگمردان عرصه مقاومت، آن هم در مهد دفاع از حرم و نحوه به شهادت رسیدن این شهید که یکی از فرماندهان پرتوان میدان مقاومت بود، فارغ از جانکاه بودنش، پیام مهمی دربردارد.

ترس رژیم صهیونیستی از مقاومت

وحشت ادامه دار رژیم صهیونیستی از قدرت و نفوذ جبهه مقاومت حتی با شهادت سردار شهید اسلام، حاج قاسم سلیمانی فرو ننشست و حال، در عمق فاجعه شکست تجاوز به غزه به دنبال آب سردی است که این التهاب را فروبنشاند و شاید به خیال خام خود، ضربه سختی به قدرت نخست منطقه و پرچمدار جبهه مقاومت وارد کند.

اما موضوع اینجاست، رژیم ددمنش صهیونیستی با تصورات خام خود می تازد و با این توهمات همرزم سردار دل ها را در آستانه سالگرد شهادتش به شهادت رساند. فرماندهی که به نقل از خودش لباس مشکی را از تن خارج نمی کرد، زیرا حاج قاسم نوید شهادتش را داده بود.

رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی سیدرضی موسوی را با شلیک سه فروند موشک به محل اقامتش شهید کرد تا یادآوری کند، انتقامی سخت در انتظارش است و حال بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و دیگر سردمداران صهیونیستی باید از سایه خود نیز وحشت کنند.

سیدرضی موسوی که بود؟

خبر این بود، «مستشار ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به زینبیه دمشق شهید شد و دشمن با استفاده از سه فروند موشک سیدرضی را شهید کرد».

سیدرضی موسوی مستشار ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه بود که در تمام مراحل پشتیبانی جنگ در این کشور شرکت کرده بود. وی در نبردهای صحرا و حومه دمشق شرکت داشت و از افراد ثابت قدمی بود که حمله غرب حلب را دفع کرد. شهید موسوی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرونده سوریه بود که در سال‌های گذشته چندین بار مورد سوءقصد رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود.

این شهید بزرگوار یکی از بزرگ ترین و برجسته ‌ترین فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران به شمار می رفت و ازجمله قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همرزمان و همراهان سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی بود. وی نقش مهمی در تجهیز جبهه مقاومت داشت و سال‌ها نماینده نیروی قدس سپاه در سوریه بود.

واکاوی جنایت رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی از حاج قاسم و همرزمان و همراهانش و به طور کلی از جبهه مقاومت وحشت دارد و به دنبال شهادت مردان بزرگ این جریان است تا از میزان وحشتش بکاهد و هم پوششی برای شکست مفتضحانه اش در غزه باشد.

کارشناسان بر این باورند، رژیم صهیونیستی هر روز از جبهه مقاومت ضربه ای سهمگین می خورد و شکستی که از محل تجاوز پر هزینه به غزه نصیبش شد، افتضاحی بزرگ رقم زد، لذا تلاش می کند افکار عمومی و توجه حامیانش را از این شکست دور کند، لذا سیدرضی موسوی را به شهادت رساند.

این جنایت در حالی رقم خورد که مستشار ایرانی طبق کنوانسیون ۱۹۷۳ میلادی مصونیت دارد، اما مگر رژیم غاصب به قوانین و حقوق بین الملل پایبند می ماند؟ اگر این گونه بود، اکنون و در جنگ غزه 8 هزار کودک بی پناه به شهادت نمی رسیدند.

مقاومت ادامه دارد

ترور شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس فرمانده مقاومت عراق، سیدرضی موسوی و برخی دیگر از سران مقاومت فلسطین و لبنان نه تنها از گسترش ضربات مقاومت بر بدنه منحوس صهیونیسم نمی کاهد، بلکه امروز رژیم صهیونیستی و حامی آمریکایی اش را با گردابی از چالش ها و ضربات نظامی- اقتصادی و امنیتی بی سابقه در هشت دهه گذشته مواجه کرده است.

رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار باید چشم به راه انتقام سخت ایران و مقاومت اسلامی بنشینند و این ترس تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617870

مهمترین اخبار ایران و جهان: