نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 09:51

رونمایی از ۲ سامانه اینترنتی نظارتی تاکسی و مدیریت جامع بار در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: به‌ مناسبت روز ملی حمل‌ونقل از پروژه‌های هوشمندسازی حمل‌ونقل درون‌شهری رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری در مراسم گرامیداشت روز ملی حمل‌ونقل در پارک بانوان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با روز ملی حمل‌ونقل و رانندگان از تعدادی پروژه‌های هوشمندسازی رونمایی شد که از جمله این برنامه‌ها، ۲ سامانه اینترنتی نظارتی تاکسی و مدیریت جامع بار بوده‌ است.

وی با اشاره به این اپلیکیشن‌ها، افزود: رصد لحظه‌ای سرویس‌های تاکسی در جهت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان با راه‌اندازی سامانه اینترنتی تاکسی انجام خواهد شد. رصد پیمایش تاکسی‌ها، مرخصی رانندگان، تعامل متنی و صوتی با رانندگان و تمدید پروانه با کارکرد از جمله مزایایی این طرح است.

شهردار اردبیل بیان کرد: همچنین از سامانه باربرگ‌های وانت‌بارها که به سامانه سوخت کشور وصل و لینک شده است، رونمایی شد، مدیریت جامع حوزه بار، هوشمندسازی حمل بار دیگر مزایای این اپلیکیشن است.

صفری ادامه داد: در هفته‌های دیگر نیز رونمایی از ۲ سامانه دیگر از جمله تاکسی‌های ۱۳۳ و کارت شهروندی انجام خواهد شد.

وی گفت: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل با به کارگیری ۳ هزار و ۵۹۸ تاکسی خطی، گردشی، فرودگاهی و ۱۳۳ و ۱۱۲ دستگاه اتوبوس درون شهری در خدمات‌رسانی به شهروندان فعالیت می‌کند. 

در ادامه مراسم از فعالان عرصه حمل‌ونقل، پلیس راهور، فرماندهان پاسگاه پلیس راهور، اعضای شورای ترافیک، اعضای کمیته فنی شورای ترافیک، رانندگان نمونه تاکسی و اتوبوس، شرکت‌ها و تعاونی مسافربری و شرکت‌های برتر و سرویس مدارس تجلیل شد.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611370

مهمترین اخبار ایران و جهان: