نیوز سیتی!
01 دی 1402 - 12:14

لحظه شماری برای پایان چشم‌ انتظاری مردم مراوه‌تپه بعد از ۴۰ سال +فیلم

مردم شهرستان مراوه‌تپه سال‌هاست انتظار حضور و سفر مقامات عالی کشور را می‌کشیدند و امروز قرار است تا رئیس جمهور به این انتظار پایانی خوش بدهد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از مراوه‌تپه، مردم شهرستان مرزی مراوه‌تپه مردمی قانع و محروم بوده که مانند دیگر مردم استان گلستان، سال‌هاست غیورانه، به نظام جمهوری اسلامی وفادار هستند و ۵۲ شهید را تقدیم انقلاب و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی کردند.

علی‌رغم همه مشکلات و سختی‌ها، مردم و اهل سنت این شهرستان همچنان با افتخار در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی، حضور داشته‌اند.

امروز جنبش و جوش خاصی در شهر و روستاهای مراوه‌تپه برپا است. مردم روستاهای اطراف با وجود سختی مسیر و مسافت طولانی، از صبح زود به طرف مصلی اهل سنت مراوه‌تپه رساندند تا بعد از ۴۰ سال چشم‌انتظاری، با آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهور دولت سیزدهم دیدار کنند.

خیابان‌ها و مصلی این شهر به پاس توجه ویژه رئیس جمهور و دولت سیزدهم به مناطق کم‌تر برخوردار مملو از مرد و زن ، پیر و جوان و همه اقشار و گروه‌ها است.

گفتنی است، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور دولت سیزدهم به همراه چند از وزرا در دور دوم سفرهای استانی به گلستان برای دیدار با مردم و بررسی مصوبات سفر دور اول و همچنین افتتاح هزاران پروژه کلان، متوسط و کوچک، صبح دیروز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

 

 

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612270

مهمترین اخبار ایران و جهان: