نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 21:04

22 بهمن امسال باید متفاوت از گذشته برگزار شود

امام جمعه شاهرود گفت: 22 بهمن‌ماه امسال باید متفاوت از گذشته باشد و مسؤولان در کنار مردم در صحنه حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود عصر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان، با اشاره به آیات قرآن کریم و تأکید بر گرامیداشت ایام‌الله‌ها و مبارزه با ظلم و ستم اظهار کرد: مصداق این آیات، ایام‌الله دهه مبارک فجر از 12 تا 22 بهمن‌ماه بوده که بزرگ‌ترین عید ملت ایران و یادآور روزهای خوب است.

وی با بیان اینکه چند سالی به خاطر کرونا نتوانستیم مراسم خوبی در دهه مبارک فجر برگزار کنیم، افزود: یکی از برنامه‌هایی که نتوانستیم برگزار کنیم، اعتکاف بود که نشاط معنوی دارد و دهه مبارک فجر که نشاط ملی و اجتماعی دارد که لطمه دید و حداقلی برگزار شد.

امام جمعه شاهرود با تأکید برلزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان شاهرود گفت: باید رسوبات باقی‌مانده از اغتشاش را با برگزاری باشکوه دهه مبارک فجر از بین ببریم و با امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

وی خاطرنشان کرد: 22 بهمن‌ماه امسال باید متفاوت از گذشته باشد و مسؤولان در کنار مردم در صحنه حضور داشته باشند و در برنامه شرکت تا شرمنده امام راحل و شهدا نباشیم و دغدغه این کار را داشته و با جدیت عمل کنیم.

امینی بیان کرد: اگر نوروز را با برگزاری جلسات مختلف باشکوه برگزار کنیم و همه پای کار می‌آیند، باید برای دهه فجر نیز این‌گونه باشد و همه برنامه‌ریزی کنند و در صحنه حضور داشته باشند.

امام جمعه شاهرود از برگزاری دیرهنگام این نشست گله کرد و افزود: باید دهه فجر را بهتر از نوروز بدانیم و این عید بزرگ را که به نظام هویت داده است را بزرگ بداریم.

پایان پیام/74036/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 996026

مهمترین اخبار ایران و جهان: