نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 12:07

۱۳۰ برنامه هنری طی ایام دهه فجر در گلستان برگزار می شود

گرگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ۱۳۰ برنامه فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر در قالب های نمایشگاهی، کارگاهی و شادمانه های مختلف در گلستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رعیت پیش از ظهر دوشنبه در نشست گروه خبری فجر اظهار کرد: اهالی گلستان در ایام الله دهه فجر میزبان سه جشنواره ملی فیلم، موسیقی و هنرهای تجسمی در شهرها و مناطق مختلف استان خواهند بود.

رئیس کمیته هنر و هنرمندان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان افزود جشنواره فیلم فجر از ۲۲ بهمن در دو سینمای مرکز استان اجرا خواهد شد و چهار سالن با هزار صندلی برای این رخداد هنری در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با هدف اشاعه آموزه‌های انقلاب اسلامی در طول دهه مبارک فجر سینما سیار استان گلستان به ۱۰ منطقه مرزی استان اعزام و فیلم‌هایی با مضمون دفاع مقدس انقلاب اسلامی و تحولات اخیر کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.

رعیت هم چنین گفت: جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن ماه تا سوم اسفند ماه در گرگان اجرا خواهد شد که علاوه بر گرگان مقرر است در شهرهای مراوه تپه، بندرگز، علی آبادکتول و گنبدکاووس این جشنواره اجرایی شود.

رئیس کمیته هنر و هنرمندان ستاد دهه فجر استان گلستان افزود: بر اساس برنامه مقرر جشنواره ملی هنرهای تجسمی هم در گلستان برگزار شود و آثار هنرمندان ملی به نمایش گذاشته شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 992470

مهمترین اخبار ایران و جهان: