نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 15:51

رویش‌های مکتب سلیمانی بساط استکبار را برمی‌چیند

اردبیل- مشاور امور ایثارگران استانداری اردبیل گفت: رویش‌های مکتب سلیمانی و نسل برخاسته از این آرمان بلند بساط استکبار را برمی‌چیند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد صبور ظهر یکشنبه در آئین اختتامیه جشنواره ملی شعر «بصیرت سلیمانی» در سالن بیضای اردبیل اظهار کرد: دشمن به خیال خام خود با به شهادت رساندن شهید سلیمانی احساس کرد که به انقلاب اسلامی و خط ولایت صدمه و لطمه می‌زند در حالی که رویش‌های امیدبخش مکتب سلیمانی دشمن و استکبار جهانی را به مخمصه خواهد انداخت.

وی تصریح کرد: امروز ما به معرفی و شناساندن اصول و مبانی این مکتب نیاز داریم و ضروری است تا ملت ایران به ویژه نسل‌های نوجوان و جوان بیش از گذشته با این قواعد انسان‌ساز و تحول‌آفرین آشنایی پیدا کنند.

مشاور امور ایثارگران استانداری اردبیل با گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) گفت: عمود و ستون خیمه خانواده حضرت زهرا (س) و زنان الهام گرفته از این بانوی بزرگ است که به عنوان الگوی جهانی عصمت، عفت، صداقت، پاکی و خوبی معرفی می‌شود.

صبور جامعه ایمانی و ارزشی ایران را الهام گرفته از این مبانی معرفتی عنوان کرد و افزود: در مکتب اسلام زن جایگاهی رفیع و شکوتمند دارد و در این بین اساس و پایه خانواده نیز زن و مهر و محبت او است.

وی با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی در برگزاری این رویداد ملی برای شناساندن ابعاد شخصیتی و سیره و سلوک شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: نه تنها در دفاع مقدس بلکه در ایام پیروزی انقلاب اسلامی نیز مجاهدان راه حق تلاش بی‌وقفه‌ای را انجام دادند تا زمینه برای شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن در اتصال به نهضت امام عصر فراهم آید.

مشاور امور ایثارگران استانداری اردبیل اضافه کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر به شناخت این معرفت و مبانی ارزشی نیاز داریم تا شهدا را مسلک و مرام حرکت خود قرار داده و راه را گم نکنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 978526

مهمترین اخبار ایران و جهان: