نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 00:16

تماس تلفنی وزیر جنگ تل‌آویو با وزیر دفاع آمریکا درباره تحولات اخیر

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگو با وزیر دفاع آمریکا ضمن گفتگو درباره شلیک اخیر راکت‌ها به سمت فلسطین اشغالی، مدعی شد ایران مقصر بی‌ثباتی در منطقه است.

به گزارش گروه بین‌آلملل خبرگزاری فارس، دفتر وزارت جنگ رژیم موقت صهیونیستی خبر داد که «یوآف گالانت» شامگاه شنبه با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا گفتگو کرده است.

در این بیانیه آمده است که گالانت درباره تحولات اخیر در فلسطین اشغالی از جمله شلیک راکت از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین صحبت کرده است.

بر این اساس، وی ضمن اشاره به اقدامات نهادهای امنیتی رژیم تروریست صهیونیستی برای خنثی‌کردن عملیات گروه‌های مقاومت، مدعی شد که این رژیم قصد جلوگیری از ناآرامی در مسجدالاقصی را دارد.

وزیر جنگ تل‌آویو که همین چند روز قبل توسط «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم - به دلیل مخالفت با طرح تغییرات قضائی - اخراج شده بود، ایران را «عامل بی‌ثبات شدن منطقه از طریق نیروهای نیابتی در سوریه، لبنان و نوار غزه و تلاش برای تشویق اقدامات تروریستی علیه اسرائیلی‌ها» ادعا کرد.

گالانت همچنین از وزیر دفاع آمریکا برای حمایت قاطعانه از تل‌آویو و «به رسمیت شناختن حق آنها برای دفاع از خود در برابر حملات تروریستی» تشکر کرد.

آستین نیز با تاکید بر حمایت آمریکا از امنیت رژیم تروریست صهیونیستی، گفت: «خواستار اجتناب از اقداماتی هستیم که باعث تشدید تنش می‌شود».

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1136370

مهمترین اخبار ایران و جهان: