نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 17:41

روایتی از رزمندگان دسته اخلاص/ «برنده اصلی» به بازار کتاب می‌آید

بجنورد - مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری خراسان شمالی گفت: «برنده اصلی» آماده عرضه و پخش در بازار کتاب است.

حکیمه وقاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کتاب «برنده اصلی» به عنوان دومین اثر مستند داستانی حوزه هنری خراسان شمالی در بخش ادبیات پایداری منتشر می‌شود.

مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری خراسان شمالی این کتاب را بیست و ششمین اثر مکتوب در واحد ادبیات پایداری حوزه هنری استان دانست و ادامه داد: کتاب برنده اصلی به قلم «علیرضا محمودی مظفر» از آزادگان و جانبازان دفاع مقدس منتشر خواهد شد.

وی به محتوای این کتاب نیز اشاره کرد و گفت: مستند داستان برنده اصلی گوشه‌ای از فداکاری‌ها و جان فشانی‌های جوانان با اخلاص قومیت‌های مختلف ترک، کرد و فارس خراسان شمالی را نمایش می‌دهد.

وقاری افزود: این کتاب اشاره به حضور رزمندگان دسته اخلاص از لحظه اعزام تا حضور در جبهه و شرکت در عملیات کربلای ۴ و شهادت تعدادی از آنها دارد.

مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این کتاب دارای ۴۵ صفحه و در قطع پالتویی بوده که توسط انتشارات بیژن‌یورد به چاپ رسیده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1160170

مهمترین اخبار ایران و جهان: